cros petrom 2011 – clasament final

Salutare,

Asa cum speram toti, datorita folosirii unui sistem de cronometrare individuala, avem rezultatele Crosului Petrom 2011.

Sunt in format pdf si se pot descarca de aici. Sau poti vizita pagina Petrom unde au anuntat castigatorii.

Eu am facut o prelucrare a pdf-ului si l-am pus in format Excel pentru o sortare mai facila. Se poate descarca de la linkul urmator: clasament-cros-petrom-2011. Un multumesc e suficient. 🙂 Sper ca nu am gresit datele prin el.

Rezultatele au fost publicate si pe site-ul tds-live (multumesc Costin).

Eu am obtinut 13 minute si 54 secunde. Locul 581 la general si 245 la categoria de varsta.

Tu ce performanta ai avut? Cum ti s-a parut cursa? Mie mi-a placut. 🙂

Posted on 2011/09/27, in sport and tagged . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Eu am terminat in 14 minute si 44 de secunde si am obtinut locul 690 la general, 118 pe categoria de varsta barbati si femei, 48 la categoria de varsta femei, si locul 4 angajati Petrom femei.

    Si mie mi-a placut. Sistemul de cronometrare este super ok, mai ales ca se evita astfel imbulzeala de la start.

  2. Pentru cei interesati o sa mai fie un maraton si pe 9 Octombrie in Bucuresti

    • acel maraton e un pic diferit de crosul petrom

      maratonul de pe 9 octombrie este maraton international care conteaza in clasamente si la care se alearga mai multe probe – maraton, semimaraton, stafeta, cursa populara; crosul petrom a doar pentru marketing si se alearga doar o cursa populara

Lasă un răspuns

