crosul petrom 2011

Crosul Petrom 2011

A sasea editie. A treia participare pentru mine.🙂 653 a fost la numarul meu de concurs.

In 2010 ploua, eram racit asa ca am preferat sa stau acasa. Atunci au fost 2202 participanti. Cred ca in acest an au fost mai putini.

E interesant cum evolueaza, mai ales la capitolul organizare. Piata Constitutiei e un loc mult mai mare si mai potrivit. Eu m-am inscris in ultimele minute, dar inscrierea a durat mult mai putin ca in anii anteriori. Marea noutate e ca fiecare participant a primit numar de concurs si cip pentru cronometrare individuala. Asta e bine, pentru ca nu e necesar sa treci primul linia de sosire pentru a castiga. In teorie. Ca in practica, din cauza traficului e cam greu sa obtii un timp bun.

Inca nu am reusit sa aflu timpul pe care l-am avut. Sper sa afiseze pe site. Oricum a fost sub 15 minute. Ceea ce nu e rau, e un timp de care sunt multumit. Antrenamentele pentru Mont Blanc au dat roade.

Urcarea de pe 13 septembrie a fost ok, apoi a urmat o portiune plata, fara prea mare efort. Viteza foarte mare am prins la coborare, cand am alergat cu umerii aplecati in fata. Deh, de la schi🙂. Ultimii metrii au fost destul de obositori, dar am accelerat. Si inca mai puteam. De revenit dupa cursa, mi-am revenit in vreo 5-10 minute. Desi cand am intrat la metrou, am reinceput sa transpir.

La final, intrucat au avut sponsor un producator de apa, ne-am putut hidrata. Eu am baut 1 litru. Chiar mi-a fost sete.🙂

E o cursa de care am fost multumit, chiar daca e cotata ca o cursa scurta (3.7km), mai de viteza. In pregatirea mea am pus accent, mai degraba, pe rezistenta, decat pe viteza.

Sa urmeze un semimaraton? Nu cred, mai degraba 3 ture de Herastrau. Desi atmosfera de concurs e un pic mai stimulanta.

Later edit: am cautat pe site-ul Petrom rezultatele, insa nu am gasit nimic. Am trimis mail la Petrom, astept raspuns. Asa ca te invit sa sa te abonezi (RSS, mail) ca sa afli unde pot fi vazute rezultatele si pozele.

Rezultatele oficiale ale Crosului Petrom 2011 s-au publicat. Informatii aici. Numarul de participanti a fost 1547.

Later edit: conform unui cititor, cursa are doar 3 km. Am verificat pe Google Maps, asa este, are doar 3 km. La naiba, imi strica parerea buna despre mine.🙂

Alte opinii? (despre lungimea cursei, nu despre parerea mea buna despre mine :))

 



Posted on 2011/09/26, in sport and tagged . Bookmark the permalink. 20 comentarii.

  1. Roxana Popa

    Pentru Horia .

    Tot cautand rezultatele Crosului Petrom de ieri am ajuns sa citesc al tau comentariu. Si m-am regasit oarecum in el. Nu sunt sportiva, nu sunt foarte antrenata, dar si eu am scos ( cred) in jur de 15 minute. E prima participare la acest cros. Ar trebui sa fiu tare mandra, nu ? Am mai fost in Herastrau, la crosul de 5 km si am reusit un 25 minute.
    Bafta multa la celelalte participari!
    Roxana e numele meu.

    • Bravo Roxana si felicitari, in primul rand pentru participare.

      Iar daca te antrenezi un pic, in mod sigur vei reusi sa scazi sub 15 minute.

  2. Roxana Popa

    Mersi mult pentru incurajari !

    Doua duminici urmatoare de crosuri ma vor antrena !

    O zi buna !

  3. Inteleg ca te-ai inscris si la MIB?

    Fara a fi un profesionist, iti recomand sa-ti iei incaltari mai bune, asta in caz ca nu ai.

    Eu am cumparat de la Decathlon o pereche de incaltari pentru alergare la pretul de 50 de lei si sunt foarte multumit de ele.

  4. Roxana Popa

    Vreau sa particip la Cursa populara doar. Incep cu pasi… mici 4-5 km.

    Intr-o zi am gasit un ziar acasa in care se prezenta cursa de 5 km din Herastrau. M-am hotarat pe loc. M-am si inscris online. Am zis : de ce nu ? Cam de un an jumatate merg la o sala de fitness. Constant fac asta. Imi place ce fac. Poate era urmarea fireasca a antrenamentelor.

    Am patruns intr-o alta lume … o lume care-mi place si mi se potriveste.

  5. Foarte bine!

    Ar fi interesant daca ai scrie cateva randuri despre cum ai inceput si despre primele doua alergari (inteleg ca ai alergat la doua cros-uri pana acum), ca articol de tip „guest post” pe site. Ce parere ai?

  6. Roxana Popa

    Desigur! Doar ca voi face asta maine. Astazi nu-mi mai permite timpul.

    Pe maine !

  7. Bine, astept articolul tau, prin pagina de contact

    multumesc!

  8. M-am abonat…Unde sunt rezultatele de la Crosul Petrom 2011?🙂

  9. cursa a avut doar 3 km

  10. am masurat cu un suunto si cu aplicatia micoach de la adidas. amandoua mi-au aratat 3 km, mai exact 2980 de metrii.
    sunt foarte sigur ca au aproximat organizatorii gresit distanta.

    chiar si asa, 15 minute nu e un rezultat rau.

  11. tinand cont ca si google maps zice tot 3km, sunt de acord cu tine; din pacate, insa, pentru performanta mea sportiva a scazut cu vreo 23%😀

  12. URA, URA, URA !!!!!!!!! 15.03, nr concurs 1440 pe categorie de varsta si sex locul 28 !!!!!!!!

    Scuze ca n-am reusit sa scriu astazi…

  13. Vine cineva la

Lasă un răspuns

