am intrat pe twitter

twitterTema pe care o folosesc acum, Mystique (apropo, tema e desenata de un roman  din Arad – M. Popovici), imi ofera sub o forma foarte misto Social Icons. Asa incat am decis sa le folosesc, macar pe o parte din ele.

Am inceput cu Twitter. Asa ca pentru cei care ma citesc, in caz ca e va este mai simplu, puteti urmari acest site si pe Twitter.

Sa urmeze, oare, Facebook? Am in plan sa creez o pagina pentru acest site. Oare imi voi face si cont al meu personal. Asta nu cred. Dar vom vedea. Pana una alta, am ajuns pe Twitter.

Elefant.ro

Posted on 2011/04/27, in texte and tagged . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

