plata online a taxelor – ghiseul.ro – am efectuat o plata

Da, mi-am luat inima in dinti si am efectuat o plata folosind Sistemul National Electronic de Plata Online cu Cardul Bancar.

Am decis sa cumpar un domeniu .ro si l-am cumparat direct de la sursa – Insitutul de Cercetari in Informatica. Nu voi detalia procedura de achizitie, ci doar plata folosind sistemul de mai sus.

Intrucat e o plata mai putin importanta, nu cred ca am nevoie de autentificare, drept pentru care consider ca pot accesa sectiunea Plati fara autentificare.

1. Accesezi Sistemul National Electronic de Plata Online cu Cardul Bancar, apoi apesi pe Plati fara autentificare. In momentul in care selectezi institutia catre care vrei sa faci plata, in cazul meu ICI, iti arata o lista din care poti selecta ce plata poti efectua catre acea institutie.

ghiseul.ro

2. Completezi datele necesare, si dupa ce esti de acord, e prezentat un mesaj de confirmare, apoi plata se efectueaza efectiv in pagina procesatorului. Procesatorul platii e Romcard.

ghiseul.ro

3. Plata e confirmata in portal si primesti un link de descarcare a confirmarii. La mine nu a mers Save, insa a mers Open si mi-am salvat singur pagina ca html. De asemenea, am primit si pe email dovada platii.

ghiseul.ro

Concluzia: aparent sistemul functioneaza.

Inca nu am verificat contul sa vad daca banii au fost transferati.

Am trimis mail catre ICI sa aflu daca plata s-a efectuat catre ei cu succes. Inca nu am primit raspuns. Am primit raspuns dupa cca o ora – plata a fost efectuata cu succes.

La final, vreau sa precizez ca nu am absolut nicio legatura cu portalul despre care am vorbit mai sus. Sunt doar un utilizator al acestuia.

E posibil sa te mai intereseze:

Elefant.ro

Posted on 2011/04/13, in texte and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

