andrei ruse – dilar pentru o zi

Radu este poliţist la Antidrog şi vrea să avanseze în carieră ca să le ofere o viaţă mai bună soţiei şi fiicei. Îi întinde o cursă unui traficant de droguri zis “nebunul”, dându-se drept consumator, dar se trezeşte că nu-l poate aresta pentru că dilărul este chiar fratele colegului său de departament. Cu toate astea, trebuie să rămână lângă „nebun” pentru a nu trezi vreo suspiciune.
Dilărul îi oferă noului său client o excursie de o zi în lumea stupefiantelor, iar experienţa îi deschide ochii lui Radu asupra lumii, care, între realitate și halucinație, începe să înţeleagă în sfârşit de a cui parte se află de fapt binele şi răul.
Dilăr pentru o zi este ca un palpitant film de acţiune străbătut de filoane de poezie veritabilă, o naraţiune alertă cu final neaşteptat, în care urmăritul şi urmăritorul ajung să se cufunde împreună în acelaşi adevăr straniu.

Azi am inceput sa citesc „Dilar pentru o zi”, de Andrei Ruse. Am citit primele doua capitole. Pana in acest moment se dovedeste o carte cu o actiune trepidanta, cu intrebari care, poate, ne macina pe toti, insa nu avem curaj sa le dam glas. Sau poate nu cautam raspunsuri. Poate ne complacem asa. Sau poate nu.

Ridica probleme despre viata, despre droguri, despre (ne)realizari. Viata asa cum e.

Nu am terminat de citit, insa primele doua capitole m-au convins.

Cartea se poate achizitiona de aici.

In caz ca te intrebi cum am gasit-o…Acum vreo doi ani ne-a picat in mana o alta carte de-a lui – „Soni„. Carte pe care am devorat-o la momentul respectiv. In acelasi stil, cu aceleasi intrebari si cu o vesnica dilema: „tu ce ai face daca…?”. Pe Soni o poti comanda de la Tritonic.

E posibil sa te mai intereseze:

Elefant.ro

Posted on 2011/03/29, in texte and tagged , , , . Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. n-ai avut rabdare sa citesti tot si apoi sa scrii ceva mai consistent? btw, ai scris somi in loc de soni

    • salut,

      multumesc pt erata, am corectat

      promit ca dupa ce o termin de citit sa scriu ceva mai consistent; am fost foarte entuziasmat de acest volum si am zis sa nu-l irosesc (entuziasmul)

      mai mult, am gasit un citat extrem de interesant si care sintetizeaza, zic eu, lumea asa cum e ea; si e citatul perfect pentru tema unui articol pe care vreau sa-l scriu

      asa ca dac vrei sa dezbatem, te invit sa urmaresti si sa fii pe faza

      apropo, tu ai citit cartea?

      multumesc!

  2. eu abia astept🙂
    multam mult c-ai scris despre

  3. Horia, mai ai multe de invatat in materie de consistenta. Uite, poti sa iei exemplul lui Alex Tg, care te sfatuieste chiar bine. Omul a citit o carte si a scris un articol plin de consistenta:
    http://www.alexblog.eu/irezistibil/

    Dealtfel aruncand asa o privire la el pe blog am observat ca toate articolele sunt pline de substanta.

  4. O carte care ne entuziasmeaza e o carte buna. Astept sa vedem daca iti va atinge asteptarile. Nu am citit-o inca, dar poate am s-o cumpar daca parerile celorlalti sunt pozitive.

Lasă un răspuns

