campanie quickmobile – concurs ipad2

Azi particip la concurs. Mai exact concursul pentru ”campanie Quickmobile”, initiat de chinezu.eu si sponsorizat de…te-ai prins, Quickmobile.ro.

Ce mi-as dori eu de pe site-ul lor? Hm, alegerea a fost destul de grea. Au cateva produse, chiar de top, as putea spune. Preturile par la nivelul pietei.

Dar, ce mi-ar placea mie de acolo? Am optat pana la urma pentru NIKON COOLPIX S2500 SILVER.

Am un amic care e pasionat de poze. A stricat doua aparate pana acum. Probabil le-a dus la limita. Face foarte multe poze. Ultima data, la Roma, a umplut doua carduri cu poze, totalinzand cam 1.5GB. La un moment dat i-am sugerat sa se inscrie ca tester la producatori…in felul acesta o sa aiba mereu aparate foto…

Si, totusi, care e legatura? Mi-ar placea sa i-l fac cadou. Am o parere foarte buna despre Nikon, avand deja doua aparate de la ei, ambele profesionale, precum si vreo 3 obiective. Asa ca, de ce nu ar face treaba buna si la aparatele compacte?

Acest aparat imi place pentru ca e foarte mic, pretul pare acceptabil si are o gramada de setari, arhi suficiente pentru un aparat de asemenea calibru. Si unde mai pui ca e si foarte usor…117g. Mai usor ca telefonul meu😀

Acestea fiind spuse, urati-mi noroc la tragerea la sorti pentru concurs! Premiul e un iPad 2 :))

Posted on 2011/03/23, in texte and tagged , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Quickmobile sunt de cacao, adica neseriosi!!!

    Am sunat si comandat vinerea trecuta, adica pe 13 mai, o carcasa de Nokia 6500s cerand sa o pot ridica de la standul lor din Carrefour Baneasa. D-soara de la vanzari mi-a spus ca e in regula si a doua zi, adica sambata, ma pot duce sa o ridic dar voi fi sunat. A trecut sambata, a trecut si duminica, luni am sunat din nou. Acceasi d-soara nu avea comanda inregistrata, ca nu stia despre ce vorbesc si cine sunt desi i-am explicat. Mi-a cerut timp sa se dumireasca si a spus ca ma suna ea. Dupa 20 de minute m-a sunat. Da aveti dreptate, ati dat comanda dar a fost o greseala la depozit si nu au trimis produsul. Azi il trimit, maine puteti sa mergeti direct sa-l ridicati. Bun, zic eu. Ma duc a doua zi la ora 14. Un baiat se uita peste niste foi, o fata isi aranja telefonul. Ii intreb de carcasa mea, nu intelegeau. Pai nu stim de nicio comanda de acest fel, nici de numele meu, si oricum inca nu a venit Fancurierul. Pai dati un telefon la centru sa verificati, le zic. Pai trebuie sa vina Fancurierul si apropo cat e ceasul, ma intreaba el. Am inceput sa rad, ca doar aveau si ei ceas si am plecat, ca e clara treaba cu firma asta e cacao. Si am fost finut, credeti-ma. Mai profesionistilor de QUICKMOBILE, daca nu aveti produsele nu e nimic, nu tineti oameni cu ochii in soare, nu puneti oamenii pe drumuri , ca poate data viitoare se supara cineva si va darama standul. Oricum ca si client nu ma veti mai avea veci pururi iar la prieteni o sa le spun de firma voastra „profesionista” si scriu peste tot unde pot pareri despre voi. Si vor mai fi si altii. Doar daca nu deveniti si voi seriosi cu clientii, ceea ma indoiesc.

  2. Atentie daca cumparati de la quickmobile !
    Am luat un telefon de la ei. Acasa am constatat ca desi e un telefon scump nu are meniu in limba romana (era un telefon facut pentru Africa!). L-am dus la service-ul lor ca sa imi puna meniul in romana. Dupa ce am vazut ca dureaza cam mult instalarea softului cu meniurile in limba romana le-am comunicat ca doresc sa le returnez telefonul, asa cum prevede legea.
    Surpriza insa: dupa ce a stat in service la ei 2 saptamani mi-au comunicat ca telefonul este zgariat si nu imi pot returna banii. Cand l-am predat era in perfecta stare (doar am procesul verbal de predare). I-am dat in judecata si acum astept sa decida instanta!. Asa ca ATENTIE DACA CUMPARATI DE LA QUICKMOBILE ! E posibil sa aveti nevoie de bani in plus pentru a ii actiona in instanta in cazul in care patiti ca si mine.

Lasă un răspuns

