4 hour work week

E o carte. Aparent, interesanta. E urmatoarea pe lista la achizitii si citit.

Dupa ce termin Kyiosaki – seria Tata bogat, Tata sarac si Friedman – Lexus si maslinul.

„4 Hour Work Week” o citea o tipa in metrou. Cand am ajuns la net, am vazut ca e interesanta :). Mai mult, am constatat ca pe autorul ei, Timothy Ferris, il aveam in lista de site-uri pe care le citesc in Google Reader. Tradusa in romana nu am gasit-o.

Am cautat-o, insa pe la doua librarii – una in UK si una de la noi. Exact aceeasi carte, aceeasi editie, acelasi ISBN. Diferenta de pret e imensa, unde mai pui ca platesti si transport. Iar cea din UK e verificata. De mai multe ori. Si transportul gratis. Si dureaza doar o saptamana, fata de 2-4 cat dureaza comanda de la libraria noastra. Suna bine, nu?

Lectura placuta!

PS: de sosit soseste prin Posta Romana, iar o recenzie a cartii vei gasi aici.

E posibil sa te mai intereseze:

Posted on 2011/03/08, in cultura and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasă un răspuns

