recenzie swvps – windows vps

De cca 5 luni, folosesc un Windows Virtual Private Server, de la SWVPS.

Am evitat sa scriu despre el la inceput, intrucat era netestat. Acum, dupa atat timp, pot spune ca serviciile sunt la inaltimea asteptarilor.

Am sa incerc sa prezint pe rand, toate caracteristicile produsului pe care il folosesc eu – WVPS-1.

In primul rand pretul – 18 USD/luna, cu posibilitatea de a plati chiar mai putin, in caz ca se plateste pe 6 luni ( o luna gratis) sau 1 an de zile ( 2 luni gratis si memorie gratis). Daca optezi sa platesti lunar, la un moment dat, prin deschiderea unui tichet de suport, se poate opta pentru plata anuala sau bianuala.

Ce ofera pentru pretul de mai sus:

  • 10 GB spatiu pe disc
  • 250GB trafic lunar
  • Windows 2003
  • 700MB memorie garantata
  • acces prin Remote Desktop Connection
  • IP dedicat
  • acces prin browser, atat la o aplicatie de administrare a server-ului, cat si RDP, prin instalarea unui controller ActiveX (acesta din urma functioneaza doar pe Windows)
  • functionalitate 24/7

Ce am primit:

  • exact cele de mai sus, cu mentiunea ca RDP se misca relativ cu incetinitorul, insa nu e deranjant, iti poti face treaba
  • au fost intreruperi mici, insa nu am avut probleme din aceasta cauza
  • raspunsuri rapide de la suport, precum si rezolvarea problemelor aparute, cele mai multe legate de aplicatia web de administrare
  • in general, cand am nevoie de transfer de fisiere, folosesc browser-ul, intrucat am constatat ca e mult mai rapid decat sa asociez la RDP un disc pe calculatorul meu.

Per ansamblu, e un serviciu de care sunt multumit. Asa ca daca ai nevoie, iti recomand utilizarea lui.

Inscrierea e foarte usoara, si se poate face folosind legatura mea de afiliat. 🙂 Contul a fost disponibil in cca 24h. Ah, si sa nu uit, plata se poate face si prin PayPal. Sau cu card bancar, depinde ce preferi. Eu am inceput sa utilizez PayPal, acolo unde se poate.

Posted on 2011/02/08, in tehnic and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

