excursie la paris


Am vazut ce n-a vazut Parisu’. Pe mine acolo.

O saptamana de balaureala, muzee, transport in comun, magazine cu motociclete si echipamente, cateva terase, Disney si valea Loarei. O sa aflii informatii despre transportul in comun, preturi, muzee si alte chestii pe care le consider eu utile.

1. excursie la Paris–1– transportul si primele impresii

2. excursie la Paris–2– muzee

3. excursie la Paris–3–Disneyland

4. excursie la Paris–4–valea Loarei

Lectura si calatorie placute!

De asemenea, suplimentar fata de ce am scris eu in aceasta suita de articole, iti recomand un ghid de buzunar. Unul interesant este „Top 10. Paris„, de la editura Litera si care poate fi achizitionat de la elefant.ro. Vei putea afla care sunt muzeele si galeriile de arta celebre, restaurante faimoase, diverse excursii si itinerarii, cele mai frumoase biserici, cele mai atractive piete si magazine, precum si sfaturi pentru vizitatori. Mai mult ca sigur ca vei gasi lucruri pe care eu nu le-am observat.

E posibil sa te mai intereseze:

Posted on 2010/04/01, in foto, texte and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

Lasă un răspuns

