servicii ratb: am reincarcat online card-ul activ

Stiai ca RATB a lansat un serviciu de incarcare online a card-urilor Activ? Azi l-am testat.

Pe 17 imi expira abonamentul si am zis sa incerc si incarcarea online.

Am efectuat toti pasii, iar acum contul arata cam asa

Am primit si o chitanta, pe care am descarcat-o si care arata cam asa.

Mi se pare, insa, ciudat ca nu am primit niciun mail, nici de la RATB si nici de la procesatorul de carduri.

O sa vedem cum evolueaza lucrurile…

Later edit, 16.02: azi verificat contul, iar starea e „la validatoare”

In momentul in care l-am pus pe validatorul din autobuz, primul lucru care a aparut pe ecran a fost „Reincarcare card -> 18.02.2010-17.03.2010”.

Posted on 2010/02/15, in tehnic and tagged , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Mi se pare o tampenie de sistem electronic. Nu ofera niciun beneficiu daca intr-adevar ai nevoie in aceeasi zi sa calatoresti si nu ai in preajma un ghiseu, pentru ca in minim 24 de ore se face tranzacita pe portofelul electronic RATB.

Lasă un răspuns

