ratb: vreau sa fac niste sugestii

De ceva vreme autobuzele Mercedes Citaro au si sistem video inchis- in fiecare autobuz. Sunt afisate diverse lucruri:

  • informatii despre traseul autobuzului- locatia actuala, momentul estimat cand se va ajunge la capat/urmatoarea statie
  • o campanie de responsabilizare sociala (a Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta)
  • un scurt film despre utilizarea biodiesel-ului intr-un oras din Europa (nu mai stiu nici tara nici numele orasului) si unul despre reciclarea uleiului de la snitele, in Graz, ulei care e folosit apoi la masini
  • reclame (o reclama la un operator de telefonie mobila)
  • poze cu catei
  • poze cu pisici
  • poze cu peisaje

Ca pondere, primele 4 puncte ocupa cca 15-20% din totalul timpului. Eu cred ca ar trebui crescuta ponderea acestor informatii utile. Mai mult, acest sistem video inchis ar putea fi folosit pentru a transmite calatorilor informatii privind activitatea RATB si pentru a asigura o transparenta marita a ceea ce se intampla in cadrul institutiei.

Concret, vreau sa fac o sugestie celor de la RATB despre informatii pe care le consider utile si care cred ca ar trebui sa apara pe acele ecrane:

Tu ce sugestii mai ai?

Astept sugestiile voastre. Vo selecta apoi pe cele mai pertinente si am sa completez un formular de sugestii si reclamatii pe pagina lor de internet. Desigur, puteti face si voi asta.

E posibil sa te mai intereseze:

Posted on 2010/01/06, in păreri and tagged . Bookmark the permalink. 10 comentarii.

  1. Am inteles, ai renuntat sa iti mai iei E-Klasee, probabil ca nu corespundea standardelor tale, si te-ai gandit sa iti iei un Citaro. Felicitari pentru alegere. Mi se pare mai practic. Cred ca are si motor mai puternic + ca e si aspirator de femei 😀 . Ai vazut Marilena de la P7?

    Pe mine ma frustreaza la culme aia cu timpul. De exemplu mergeam intr-o zi cu 178 si zicea ca mai sunt 10 secunde pana la Gara de Nord. Dar cum era bartai coada de masini si drumul blocat am facut vreo 7 minute. Nu ar fi mai bine sa exprime si distanta? Zic.

    • am descoperit ca un citaro e muuult mai practic; mai mult, pot sa-l folosesc si pe post de casa

      asta cu distanta…ce sa zic…cred ca e doar o chestie de afisare, dar nu mi se pare asa de importanta; oricum probabil ca e rezolvabila destul de rapid; asta e propunere de imbunatatire si stii si tu ca imbunatatirile se lasa la urma…

      asa ca vino cu altceva

  2. Bine ma bine, ho! 😀

    Atunci -> posibilitatea de a cumpara bilete (sau viitoarele tichete de calatorie) si din autobuz. Ori de la sofer (cu toate ca s-ar mari timpul de asteptare pana ajungi la destinatie) ori de la niste automate. Si uite asa mai dam afara niste oameni 😀

  3. Tare as vrea sa vad si eu automate de bilete in mult civilizata Romanie. Pt. mie mi-au dat amenda si mi-au spus ca e problema mea ca nu am avut de unde sa iau bilet, trebuia sa merg pe jos pana gaseam. Si uite asa se desfasoara serviciile publice. Ca sa nu mai vorbesc de atitudine: adica mi-au spus ca sunt nesimtita pt ca mi-am permis sa le fac observatie nu au puncte de luat biletele in toate statiile. As vrea sa-i vad someri pe toti trepadusii astia de controlori care umbla in gasca si merg la intimidare (si ei si ele).

  4. @Zuzu:

    Pai eu cred ca o sa vezi in scurt timp. Daca lucrurile evolueaza un pic mai greu decat in alte parti nu inseamna ca nu evolueaza (lucrurile ajung mai greu la noi, ceea ce intr-un fel e normal). Cel putin din punct de vedere tehnologic nu cred ca se pune problema sa nu evoluam. De exemplu fa o comparatie Romania 2010 cu Romania 2000.

    Si tu ai facut ceva dupa ce ti-au zis ca esti nesimtita? O reclamatie ceva? Intreb.

    Ce e aia ca merg la intimidare? In orice tara controlorii umbla in gasca.

  5. apropo de soferi ;cei vechi au mostenit metehne urate .am intalnit soferi tineri care au fost draguti si chiar au redeschis usa sa urc .deci probabil va trebui sa asteptam sa iasa la pensie ,,baietii rai”

  6. sugestie: asi dori k in autobuzele Mercedes Citaro cu sistem video, printre reclame si poze cu animalute dragute sa apara si imagini si informatii despre locatiile din apropierea statiilor respective. va multumesc anticipat

  7. Am si eu o problema pe traseul liniei 102. De cate ori vin de la serviciu din schimbul 2 pe ruta Berceni-Titan, soferul la statia Ilioara ne da jos pe toti spu-nand ca se retrage la garajul Titan,asta antamplandu-se an jurul orei 22 si 30 de minute. Asta n-ar fi problema dar ar putea sa ne lase la urmatoarea statie, adica la Piata Salajan care este pe acelasi traseu, ne-ntelegand de ce vrea sa mearga cu masina goala o statie, cu toate rugamintile noastre nici nu vrea sa auda. Anchipuitiva dupa 8 ore de munca la o fabrica de paine unde se sta numai an picioare cu toate ca de la Salajan mai am de mers pe jos o statie si jumatate, sa se mai adauge anca o statie, asta prin (buna-vointa) soferului care razandu-ne an fata ne spune ca asta e ordinul.Specific ca am abonament pe toate liniile si as vrea sa se ia masuri pentru aroganta de care da dovada acesti soferi. Va multumesc.

  1. Pingback: Dacă eram… « Noaptea iguanei

Lasă un răspuns

