DVD Player PHILIPS DVP3350

De aseara avem home cinema. Detineam anterior, un sistem 5.1. Nu e importanta marca, ci faptul ca isi face treaba. Televizorul este analogic (cu tub CRT). Cei carcotasi ar putea sustine ca un home cinema nu se poate face decat cu LCD/plasma si scule de ‘jdemii de lei. Ei bine, nu cred asta. Si nici nu sunt dispus sa cheltui toti acei bani.

Si, ca sa completam peisajul, intrucat calculatorul nu aveam cum sa-l conectez la tv, am luat un DVD player Philips, model DVP3350.

Am stabilit cerintele, in ordinea de  mai jos:

  • buget- 200 de lei
  • sa se poata conecta la un TV analogic cu mufe scart sau RCA (video, sunet stanga/dreapta)
  • interfata USB
  • sa redea cd-uri audio/mp3/poze
  • si, evident, filmele in diverse formate

Am inceput sa ma uit. Perspectivele, deloc imbucuratoare. Pana la urma, m-am oprit la un Samsung la 290 de lei, cu cca 50% peste bugetul fixat. Am  fost la Media Galaxy, insa stocul erau epuizat, asa ca ne-au redirectionat catre un Altex. Unde oferta era mult mai larga si ne-am oprit asupra Philips-ului.

PHILIPS DVP3350Satisface toate criteriile de mai sus. Mai mult, pretul era sub bugetul stabilit. 169 de lei. Nu avea, insa, niciun fel de mufa de conectare, cu exceptia cablului de alimentare. Asa ca am luat si un cablu RCA, in valoare de 17.9 lei. Cu toate acestea, ne-am incadrat in buget. Mai mult, a fost chiar sub limita bugetului. Garantia produsului este de 2 ani de zile.

Cu emotie, ajuns acasa, l-am testat sa vad daca e in regula- acolo i-am facut proba, insa nu-l vedeam functionand pe tv-ul analog de acasa, nu eram linistit. Si a fost totul in regula.

Mai mult, studiind prospectul, am vazut ca stie sa faca mp3-uri din cd-uri audio si sa le copieze pe un stick USB. De asemenea, poate copia fisiere de pe CD/DVD pe stick-ul USB.

HDD pe USB nu merg, cu exceptia celor cu alimentare proprie. Evident, filme/poze/mp3 pot fi redate si de pe stick USB si de pe CD/DVD. De asemenea, incarca si subtitrarile, daca acestea au acelasi nume cu filmul redat- ma refer la cele in format divx, avi etc.- drept fisiere de sine statatoare, si nu cele pe DVD sau VCD.

Din punct de vedere vizual, aparatul e destul de patratos si nu arata foarte bine. De ex, Samsung mi se pare ca arata mult mai bine. Pentru unii conteaza. Pentru mine nu. E mult mai important sa-si faca treaba cum trebuie si sa satisfaca cerintele impuse. Pe langa aparat, pachetul contine si telecomanda cu baterii, precum si instructiunile de utilizare aferente.

Intrucat sistemul 5.1 permite intrari de sunet stanga/dreapta, am conexat DVD player/TV direct la acest sistem, astfel incat acum avem si sunet din mai multe surse. Iar cum TV-ul analogic inca functioneaza fara probleme, nu exista motive sa fie schimbat, nejustificand o cheltuiala de minim 7x mai mare.

Concluzia este ca, dupa cca 24h, sunt multumit de aparatul achizitionat, cel putin din punct de vedere a ceea ce poate face. In ceea ce priveste fiabilitatea, vorbim mai incolo. Sper, insa, sa nu fie probleme.

Update, 19.01.2010:

  • aseara am incercat sa vizionez un film. Nu stiu cum era codat, cert este ca fisierul avea 2.4GB. Cand am incercat sa-l vad de pe un stick USB, nu il incarca absolut deloc. L-am copiat pe un CD, l-a incarcat, dar se bloca la fiecare 5 secunde. Banuielile mele se indreapta catre dimensiunea prea mare a fisierului, si nu catre codec.
  • o alta problema e legata de diacritice- imi reproduce ă,â,î, dar nu si ţ,ş; tb sa mai studiez sa vad in ce codare a caracterelor tb folosita.

Posted on 2010/01/04, in texte and tagged . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Fisier in format .mkv reda? Eu mi-am luat un player WD acum ceva vreme. Mi s-a parut mai important sa am intrare USB pentru stick decat sa folosesc dvd-uri. In fine ca ala a costat si ceva mai mult de 169 lei

  2. fisiere mkv nu reda

    am gasit, insa, o modalitate de a le converti- Leawo

Lasă un răspuns

