ganduri post alegeri

Treaba asta cu contestarea alegerilor mi se pare praf in ochi. Cred ca vor sa distraga atentia de la altceva. CE? Habar nu am si nici nu imi vine in minte nimic -poate negocierea primului ministru.

Cred ca se negociaza la greu, din toate partile. Cu exceptia lui Antonescu, intr-o scurta interventie, restul liderilor nu prea au iesit la rampa, decat in masura foarte mica. Sincer, mi se pare suspect de multa liniste. De asemenea, Vantu nu a mai facut dezvaluirile anuntate pentru data de 7 decembrie. Patriciu s-a retras. Repet, e suspect de multa liniste.

Daca judecatorii de la CCR vor hotari repetarea turului 2, cred ca vom avea de-a face cu o prezenta foarte mare la urne, iar PSD si-o va lua in barba. Urat de tot.

In rest, parca toata lumea a inceput sa sape pe toata lumea, iar totul se transforma intr-un circ de nedescris. Totul pentru binele national.

Ati observat ca Nastase, Iliescu, Hrebenciuc stau deoparte? Si asta mi se pare suspect.

Posted on 2009/12/08, in păreri and tagged . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. NU sta nimeni deoparte. IN 7, Hrebenciuc si Vieanu dadeau declaratii din ora in ora. Nastase a iesit azi la rampa zicand ca voturile celor din diasporar trebui sa conteze mai putin. Calin Popescu Tariceanu inca din 7 spune ca PNL tre sa faca guvern cu Basescu, Crin i-a dat cu flit, spunand ca el este presedintele PNL. Prin urmare, nu a fost chiar atata liniste.

    Azi a aparut, acuma seara, un interviu cu SOV pe Hotnews. Lung, dar nimic spectaculos.

    DE ar fi liniste ar fi bine. Eu am constatat, insa, chiar pe blogul meu ca nu este. Lumea s-a impartit in doua cete. UNii ma fac troaca de porci altii ma lauda apoi isi arunca injective intre ei. Cam asta e starea in Romania. Mi se pare chiar foarte tensionata. Dar posibil sa fie doar o impresie.
    O seara buna

    • e posibil sa ma fi exprimat eu gresit; in mare, declaratiile lor nu spun nimic, asta vroiam sa zic;

      perioada la care ma raportez eu este dupa ce au aparut primele rezultate partiale

      ce vroiam sa zic cu hrebenciuc, nastase, iliescu e ca ei nu zic nimic de contestatii, de fraudare

      in mod clar situatia e tensionata; si din toate declaratiile lor, nu aflam mare lucru, din acest motiv am spus ca parca vor sa distraga atentia de la altceva…

  2. Parerea mea cu contestatul alegerilor e faptul ca aceasta contestatie este intemeiata. Personal cred ca PD-L a fraudat la greu. De exemplu nu gasesc nici explicatie pentru faptul ca prezenta in turul 2 a fost mai mare decat prezenta in turul 1. Acum, poate si fara voturile astea fraudate ar fi iesit tot Basescu. Ceea ce cred eu este ca PSD-ul vrea in special sa inlature imaginea negativa cum ca ei au cel mai dezvoltat aparat de fraudat alegerile. Sa arate cu degetul si in alte directii, si daca au si dovezi concrete mi se pare normal ce fac. Personal, astept dovezile.
    In mentalul colectiv a intrat ideea ca PSD da mita electorala, PSD anuleaza voturi aiurea, PSD face tursim electoral,etc. Este adevarat ca ei fac si dreg, insa nu sunt singurii. Uite chiar auzeam comentarii de curand care ziceau :”PSD are un aparat foarte bine dezvoltat in teritoriu, sunt in stare sa scoata si oamenii in strada”. Oare PDL nu e tot pe acolo?

    Daca CCR va hotara anularea alegerilor depinde foarte mult si de dovezile pe care le au cei de la PSD. Daca dovezile sunt irefutabile, atunci nu stiu cat si-o va lua in barba PSD. Cu toate ca ma astept la orice pentru ca la noi exista sustinatori care merg pe mana unuia sau a altuia indiferent de ce se intampla.

    Acum mai exista posibilitatea si ca astia de la PSD sa sara cu gura ca sa se aleaga si ei cu ceva. Asteapta ca probabil PDL sa se simta cu musca pe caciula si sa zica : ba va dam asta dar lasati si voi gura mai mica in legatura cu fraudatul.

    La fel cum exista scenariul ca PSD vrea sa atraga atentia de la ceva vad ca si PDL incearca sa atraga atentia de la asta cu fraudatul.
    Cel mai bine e sa asteptam dovezile… daca nu au atunci sa fie sanatosi. Eu oricum le astept si pe alea din 2004 de cand a fraudat PSDu’

Lasă un răspuns

