da, asa este, aspectul e cel mai important

Am gatit. De fapt am pregatit ceva rapid de mancare, inspirat de Delicii Culinare. De la care aflam ca vizualul are rolul lui in poveste. Mai mult, as spune ca impactul este extrem de puternic. Pana la urma, cu cat un fel de mancare e mai aspectuos, cu atat ni se pare mai bun. Creierasul incepe sa trimita semnale catre centrii nervosi ai placerii, astfel ca mancare devine parca mai buna.

De ajuns cu palavrageala. Actorii povestii- niste cartofi, ceapa, ardei, branza feta, iaurt de bivolita, ciuperci, masline, castraveti si niste muschi file.

Diferentele fata de reteta din care m-am inspirat: cartofii i-am facut la cuptor, cu ceapa si ardei; ciupercile le-am taiat marunt si le-am perpelit in cateva picaturi de ulei; am presarat, apoi, peste ele, un pic de patrunjel.

Iar salata cu iaurt, branza feta si castraveti a iesit absolut geniala.

Si ca sa raspund la intrebarea din finalul retetei…Da, arata minunat. Combinatia este excelenta. Si multumesc pentru inspiratie!

Posted on 2009/11/25, in texte and tagged . Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. hey, ma bucur ca am fost sursa de inspiratie. 🙂 Poate putin ironic, pe alocuri, dar, pana la urma, ai dreptate…

  2. Sau poate sunt eu paranoia… :-s

  3. Poate esti tu paranoia :P.

    Ce sa zic…. arata bestial. Cu cateva amendamente pentru gustul meu: fara masline, ciupercile un pic mai bine prajite si cantitatile mai mari :D.

    Cu cat dai portia?

Lasă un răspuns

