un articol pe care nu am stiut cum sa-l numesc

Serios. Habar nu am. „Ce am facut aseara?”, „oameni darnici si Lia”, „transport de haine”, „ajutor”. Pur si simplu nu am stiut cum. Asa ca i-am zis cum vedeti mai sus.

Vroiam sa vorbesc despre mai multe chestii. In mare, subiectul principal e campania Oameni Darnici. Zilele astea, cand unii sunt ocupati cu campania electorala, Lia e ocupata si ea cu un alt fel de campanie.

Apoi vroiam sa mai scriu si de „sefa de campanie”, Lia. Dar au scris altii de ea, in revista Avantaje. Va invit sa cititi articolul cu pricina- click pe poza.

Apoi vroiam sa mai scriu si de locul in care am fost aseara, Centrul Sfanta Macrina, in zona Iancului. Le-am dus vreo 2 masini (impreuna cu Lia si cu Andreiy) si ceva pline cu haine. Ca aveau nevoie- haine pt 7-20 de ani. Nu e mult de spus, uitati-va si voi pe site-ul lor. Si poate licitati ceva. Ca nu cersesc. Au scos la licitatie chestii facute de ei.

Posted on 2009/11/17, in texte and tagged . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasă un răspuns

