reclamatie CFR- am primit raspuns

Misto, nu? In mai putin de doua saptamani am primit si raspuns la reclamatia de acum ceva vreme- intarzierea trenului expres care face legatura intre Gara de Nord si Aeroportul Henri Coanda. Evident, nu e cel pe care il asteptam eu, insa tot e ceva.

Ce nu au inteles ei a fost faptul ca eu nu am mai efectuat calatoria. Si, probabil, ca la plecare nici nu o sa mai efectuez astfel de calatorii intrucat e predispus la erori foarte mari.

Daca vrei sa aflicum poti face reclamatii CFR-ului, da click pe link-ul reclamatie CFR.

Posted on 2009/11/17, in texte and tagged , , , . Bookmark the permalink. 13 comentarii.

  1. Bai oamenii macar au dat niste date acolo, ceea ce dovedeste ca nu au un mesaj mecanic pe care il transmit si s-au interesat cat de cat.

    Oricum treaba cu aia de 10% pentru procesare mi se pare in continuare o magarie. E alta firma care proceseaza sau tot CFR? Daca e tot CFR-ul atunci tot ei ar trebui sa plateasca aia 10% pentru ca din vina lor e intarziere. Daca e alta firma… atunci CFR-ul ar trebui sa plateasca firmei aleia nu clientul.

  2. Mi-a placut raspunsul – chiar pare documentat.

  3. de ceva timp ma gandeam sa scriu un articol pe blogul meu pentru ca mass-media si toti oamenii in general fac confuzie intre CFR Infrastructura si CFR Calatori (si alte companii care au in titulatura „CFR”). Poate nici cei de la CFR Calatori nu sunt prea clari in acest sens. Asadar, CFR Infrastructura se ocupa de administrarea infrastructurii feroviare: sine de cale ferata, terasament, semnalizare etc) pe cand CFR Calatori este un operator feroviar. Ambele companii sunt detinute de stat, si primesc subventii de la stat. CFR Infrastructura mai are venituri si din taxa de utilizare a infrastructurii pe care o percepe de la operatorii feroviari (CFR Calatori, Regiotrans sunt cei mai cunoscuti + companiile de transport marfa). CFR Calatori pur si simplu are mainile legate, chiar daca stie ca pe un anumit sector starea liniilor este foarte proasta, nu poate face nimic in acest sens (bine, sa spunem ca sesizeaza CFR Infrastructura, dar mai departe nu depinde de CFR Calatori). Asadar, situatia pe care ai avut-o tu se datoreaza starii proaste a infrastructurii feroviare din Romania, situatie datorata guvernantilor care au ignorat acest segment, preferand sa aprobe circulatia „cosciugelor pe roti” a.k.a. microbuzelor. Revenind la trenul catre Otopeni, am circulat si eu cu el, intr-adevar erau putini calatori, in principal pt ca lumea n-a aflat inca de acest lucru sau pentru ca nu suntem obisnuiti sa mergem cu trenul spre aeroport, din cauza unei conceptii gresite conform careia avionul este mijlocul de transport al celor instariti si trenul este doar pentru prostime. Sper ca in cativa ani sa avem servicii mult mai bune pe calea ferata, si sper ca si mentalitatea unora sa se schimbe,

    • eu platesc serviciul la cfr calatori, nu la cfr infrastructura; nu e treaba mea ca sunt companii diferite

      dc lui cfr calatori ii convine sa plateasca la cfr infra pt servicii proaste, treaba lui

      dar sa nu mi le impute mie

      sau sa-mi furnizeze un serviciu care nu ma ajuta

      scopul demersului meu este de a sesiza faptul ca exista probleme; daca o sa le remedize, o sa mai folosesc serviciil lor; daca nu, nu; de asemenea, am vrut sa evidentiez prin articol faptul ca acea modalitate de transport e foarte posibil sa fie afectata de multe probleme, tocmai prin prisma faptului ca exista multe puncte in care se pot intampla chestii neplacute

  4. Chiar daca ii convine, chiar daca nu, CFR Calatori trebuie sa plateasca acea taxa catre CFR Infrastructura, pentru ca nu exista o alta companie care sa administreze infrastructura feroviara. SIngurul lucru pe care il poti imputa CFR Calatori ar fi faptul ca nu te-a anuntat in timp util ca nu mai vine trenul, asta putea si trebuia sa faca.

    • inteleg acest lucru si sunt de acord cu tine

      problema e ca cfr calatori imi furnizeaza mie un serviciu; treaba mea nu este ce intermediari/furnizori folosesc ei, atat timp cat cfr calatori e furnizorul; dc cfr infra nu le ofera infrastructura de care au ei nevoie, sa se reglementeze prin contract penalitati- chestii de genul asta; insa, de preferat, ar fi nu se ajunga ca eu sa pierd avionul din cauza lor (lucru care nu s-a intamplat pentru ca am contracarat din timp, insa a fost relativ aproape)

      am o intrebare pt tine…sa zicem ca cumperi paine…gasesti in ea resturi de ceva…faci reclamatie magazinului care iti zice- dom’ne asa ne-a venit…te trimite la fabrica…fabrica zice dom;ne asa ne-a venit graul…te trimite la transportator care te trimite la depozit care te trimite la producator…crezi ca e corect?

      eu zic ca magazinul, in momentul in care a decis sa cumpere paine de la acea fabrica trebuia sa se asigure ca fabrica ii furniza paine cu anumiti parametrii calitativi, la fel si fabrica cu tranportatorul samd.

      nu cred ca e problema mea ca consumator ca furnizorul meu de servicii nu se asigura ca furnizorii sai nu-i asigura servicii bune, la randul lor

      in cazul painii te vei duce in alta parte…in cazul cfr-ului…te duci la petrom sa umpli rezervorul…

      sper ca esti de acord cu mine ca serviciile cfr-ului (oricare ar fi el) pot fi imbunatatite; faptul ca eu fac o reclamatie e parghia mea de a-i atentiona ca ceva e in neregula; daca mai multi ar face reclamatii, s-ar constientiza faptul ca exista probleme; apoi cfr calatori va putea sa constranga cumva pe cfr infra sa ofere servicii mai bune- fie prin scadere pret de inchiriere, fie prin penalitati…evident, in cazul ideal; fiind vorba de 2 firme capusate, e putin posibil

      eu, insa, mi-am facut datoria de a semnala problema, in speranta ca la un mom dat voi putea calatori civilizat cu trenul, iar acesta sa reprezinte o alternativa reala la masina

  5. e foarte bine ca le-ai semnalat problema, ar fi bine ca si ceilalti clienti CFR Calatori care se plang ca au parte de servicii proaste sa faca acelasi lucru. Dar foarte multi nu pot reclama serviciile CFR dintr-un motiv foarte simplu: calatoresc fara bilet. Si uite asa ne invartim intr-un cerc vicios…Cred cu tarie ca trenul este o alternativa la masina (si in aceasta categorie intra si masina personala, microbuzul si autocarul) cel putin din doua motive: siguranta – cati oameni mor in accidente feroviare si cati in accidente rutiere? si consumul de energie – trenurile au eficienta energetica de 6 ori mai buna decat masinile. In curand o sa adaugam si viteza de deplasare, dar trebuie sa asteptam finalizarea lucrarilor pe Bucuresti-Constanta si Bucuresti-Arad, care intradevar dureaza mai mult decat s-a preconizat.
    Revenind la trenul catre Otopeni, am vazut foarte multe comentarii ale unora care cereau ca biletul sa fie mai scump pentru ca pana la urma cei care merg cu avionul oricum au bani si de ce sa le cerem doar 6 lei pentru o calatorie? In fata unor astfel de reactii nu pot decat sa ma bucur ca in momentele astea nu sunt in tara printre astfel de oameni…

    • si eu m-as bucura ca un numar cat mai mare de calatori (legali) sa faca reclamatii atunci cand lucrurile nu merg cum ar trebui sa mearga

      din acest motiv si am aceste articole cu reclamatii- ca oamenii sa stie ca au si alte alternative decat sa stea la coada la sediul unei companii

      revenind la trenul de otopeni…sincer, nu m-ar deranja sa dau 12 lei, 20 de lei, dar sa stiu ca trenul ma ia de la gara si ma lasa in terminal, nu in camp de unde tb sa iau un microbuz care iese pe unul din cele mai aglomerate drumuri de la noi…in acest moment, pt serviciul oferit, pretul e corect

  6. ELENA Ploiesti

    PROBLEMA NU ESTE A CELOR CARE NU CUMPARA BILET NICI A NASILOR .ESTE CLAR PENTRU CEI CARE VOR SA VADA .SE FURA LEGAL.ADICA NU SANT FURTURI DE 10 LEI SANT DE MILIARDE SI ACUM ESTE GREU SA SE IA MASURI CARE SA REMEDIEZE ESTE MAI USOR SA FALIMENTAM.ESTE MAI USOR SI EFICIENT SA SE FACA CREDIBILA INCOMPETENTA CELOR CARE AU FOST SI AU FURAT SI DUPA ACEEA SA FURE SI CEILALATI CEVA.S-A DISTRUS TOT PENTRU CA CEI CARE AU FURAT AU CONTURI IN STRAINATATE SI NU AU NEVOIE IN TARA NOASTRA NICI DE SPITALE NICI DE SCOLI NICI DE ARMATA NICI DE SIGURANTA .

  7. ESTE DREPTUL FIECARUIA DE A FACE RECLAMATII ATUNCI CAND CONSIDERA CA NU A PRIMIT SERVICIILE CUVENITE. INSA ATUNCI CAND CREZI CA O SINGURA PERSOANA POATE FII IN ACELASI TIMP SI INFORMATOR SI CASIER SI IMPEGAT SI RESPONSABIL CU INTARZIERI DE TRENURI ATUNCI EU CRED CA EXISTA O MARE PROBLEMA. ACEEA CA LIPSA DE EDUCATIE ESTE SI EXISTA MAI MULT DECAT LIPSA DE RESPONSABILITATE A UNUI SALARIAT CFR. TAXA DE PROCESARE ESTE O TAXA DE MODIFICARE A CONTRACTULUI DE TRANSPORT (BILET DE CALATORIE) .DACA CUMPERI UN PRODUS DE LA UN MAGAZIN NU IL MAI DAI INAPOI LA CFR EXISTA POSIBILITATEA RENUNTARII LA CALATORIE INSA SE RETINE TAXA DE PROCESARE 10 % .INTAEZIERI DE TRENURI SANT DIN CAUZA REFACERII INFRASTRUCTURII.

  8. Fac naveta de la Ploiesti de 20 ani si sunt foarte multumit.
    Am mers de cateva ori cu maxitaxiul cand nu am avut incotro si vreau sa va spun ca nu se compara.
    Pe sosea e foarte riscant cum se merge in ziua de azi. Iar costul este enorm.
    La tren nu ai treaba. Daca nu vrei sa mergi cu Nasu, iei un abonament de accelerat clasa a 2-a si mergi cu el la clasa 1 fara nici-o problema. Iar daca pierzi acceleratul te urci la rapid sau intercity si in cel mai rau caz dai ceva lu Nasu si gata.
    Ma si mir de prostii de langa mine care platesc atat ca sa calatoreasca la clasa 1 la intercity.

  9. dragilor coeficientl oprit de cfr calatori e mai mare de 10% te rog fa un cacul de ex un bilet Gaesti -Bucuresti la Acc e 18.00 am cerut restituirea si mi-a dat 13.68 ceea ce inseamna ca mi a oprit 4.32 si 10% din 18 inseamna 1.80 corect?
    o taxa de procesare de 24% ar insemna 4.32 deci mint

  10. adica platesc si nu pot face nimik??

Lasă un răspuns

