noul site metrorex

metrorexDupa CFR Calatori, o alta companie de transport si-a relansat site-ul. E vorba de Metrorex.

Cu ocazia asta am aflat ca linia de metrou din Bucurestii Noi are termen estimat de dare in folosinta in 2011. Oricum e clar ca lucrarile avanseaza.

Mi-au placut planurile de extindere. Prin 2020 2030 cand o sa fie gata, chiar o sa poti locui in afara orasului si sa lucrezi in oras. Si faptul ca exista o harta decenta a liniilor de metrou.

Ce nu mi-a placut- se pare ca site-ul e inca incomplet, si aici ma refere la Calculator Ruta care afiseaza mereu statiile A, B, C, D. Mie imi seamana a test.

Dar ce e cu adevarat neplacut…daca la CFR Calatori am reusit intr-un final sa gasesc pagina de reclamatii si sugestii, pitita sub un colt de pagina, la Metrorex nu am gasit asa ceva. Nici sugestii. Nici reclamatii. Pai bine domnilor, cum sa va imbunatatiti voi serviciile daca nu stiti ce nevoi am eu? cum vreti sa dialogam? Sau acum, daca tot va pregatiti de greva, ati ascuns sectiunea de sugestii si reclamatii?

Posted on 2009/11/12, in păreri and tagged . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Pai cred ca sugestiilea si reclamatiile sunt mai mult pentru personalul intern, se pare ca au destul de multe de contestat :).

    Oricum tine cont ca Bucurestiu’ se mareste. Astfel astia daca pana in 2030 termina Bucurestii Noi sa nu te mire ca atunci Bucurestii Noi va fi considerat zona oarecum centrala.

  2. de ce cauti neaparat o pagina care sa se numeasca „sugestii si reclamatii”? poti folosi la fel de bine pagina de „contact” http://www.metrorex.ro/contact.html care e destul de vizibila zic eu.

    • pagina de reclamatii presupune o anumita functionlitate:
      1. ajunge omul la ea, scrie reclamatia, o trimite si primeste nr de inregistrare unic, dat de catre sistem
      2. reclamatul e obligat sa raspunda
      3. daca nu raspunde in termenul legal, reclamantul poate face o noua reclamatie, in care sa includa numarul primei reclamatii

      scopul unei pagini de contact e sa dea adresa, nr de tel, adresa de email

      reclamatia e cu totul altceva; un email poate fi ignorat, chiar dc ramane prin logurile isp-ului sau il pastrezi tu un sent;nu are valoare legala; pe cand o reclamatie cu nr are valoare legala

  3. iuliana tisu

    si eu caut registru de sugestii si reclamatii ! Nu este posibil sa calatorim cu metroul in conditii inumane,parca suntem pusi la fiert ! in situatia in care cartelele s-au scumpit enorm si noi clientii dv. cum suntem trata-ti? a ajuns sa fie mai bine cu transportul la suprafata ! sa nu mai spun de traseul p-ta Unirii -p-ta Romana ,unde ne inghesuim ca niste animale duse la taiere si nu va intereseaza cum ajungem!!!!

Lasă un răspuns

