podul peste raul Cam

Ei bine, da, am studiat la Cambridge. 2 zile. Da’ am studiat. Un amic mi-a sugerat sa-mi fac poza cu Universitatea si sa o pun in cv. Sa dea bine. Sa devin si eu un copil care a studiat la Cambridge, nu?🙂

Nu sunt multe de spus. Ca orice oras european, e altfel decat Bucurestiul. Mai frumos. Mai simplu. Mai multe biciclete. trebuia sa ma feresc de ele. Sensuri unice multe, cu contrasens deschis pentru biciclete. Care erau legate de toate gardurile si in cele mai felurite pozitii.

De la Heathrow la Cambridge am mers cu metroul si trenul. Au puncte comune. Biletul l-am luat direct pentru Cambridge. Transportul e unificat. Oamenii folosesc trenul foarte des. La ora 8 dimineata gara din Cambridge era plina. Copii, studenti, adulti. Unii cu biciclete mari, altii cu ele stranse, altii pe jos. Toti coborau din tren. Se duceau unde aveau treaba.

Intr-o dimineata am dat o raita prin oras. Sa fac poze. E ceva de vazut. Cum am zis, orasul e frumos. Sunt centre universitare peste tot. Seamana mai mult a biserici, asta pentru ca totul a inceput sub obladuirea ei.


Posted on 2009/11/10, in foto, texte and tagged . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. noapteaiguanei

    Domnule cu Cambridge (dacă îmi permiteţi să vă spun astfel!), cred că aţi petrecut momente minunate! Mulţumim pentru fotografii (mi-au plăcut numele date!) Te aşteptăm cu povestiri despre „acolo”!😀

Lasă un răspuns

