reclamatie CFR

Daca tot am inceput distractia asta cu reclamatiile RATB, am zis ca e pacat ca CFR-ul sa nu se simta bagat in seama. Vineri seara, dupa ce am scris articolul privitor la experienta neplacuta cu trenul care face legatura intre Gara de Nord si Aeroportul Henri Coanda, am zis sa fac si reclamatie la CFR pe aceasta tema.

reclamatie-cfr-1Am cautat prin meniurile lu’ site-ul CFR Calatori. Am gasit-o pitita intr-un colt al site-ului, la pagina de contact. Ei bine, da, nu are o sectiune vizibila, care sa permita o accesare facila. Dar eu am gasit-o. E vorba de pagina unde se pot face reclamatii CFR. Si sugestii. „Ca cale” de acces…meniul contact (vezi rosu in poza), apoi Adauga sugestie/reclamatie(vezi verde in meniu). Asa ca fapt divers…le-au plasat „bine” in colturi ca sa nu fie prea ergonomic, intuitiv si la indemana.

Informatiile pe care le cer sunt plasate intr-un formular ce trebuie completat. Dupa introducerea informatiilor, trebuie completat si campul de securitate. Si se apasa „Trimite”.

reclamatie-cfr-2

La adresa de mail specificata in formular vor incepe, apoi, sa vina mail-uri. Nu spam, ci mail-uri „ajutatoare”. Alta caracterizare nu am gasit. Asa ca adresa ar fi bine sa fie una reala.

…un mail de validare…

reclamatie-cfr-3

…un mail de confirmare a validarii si de urmarire a starii petitiei…

reclamatie-cfr-4

… si inca un mail de confirmare…

reclamatie-cfr-5Intr-adevar…daca dau click pe link-ul din al doilea mail primi, pot vedea starea petitiei, care acum este in lucru.

reclamatie-cfr-6Pana acum asa a fost…un schimb de mail-uri. De fapt, doar niste mail-uri primite. Sunt curios ce o sa-mi raspunda.

Ce as avea de comentat, referitor la noul site CFR Calatori:

  • pagina de sugestii si reclamatii e foarte bine pitita; oare de ce?
  • meniul si poza centrala ocupa foarte mult loc, lasand putin spatiu textului util; pana la urma eu intru pe pagina ca sa aflu informatii, nu sa vad o poza; ca daca vreau poze ma uit in alta parte, nu pe site-ul cfr-ului.

In comparatie cu site-ul CFR-ului, aici se poate vedea cum arata site-ul companiei omoloage din Anglia- National Rail Enquiries.

Posted on 2009/11/09, in proteste and tagged , . Bookmark the permalink. 10 comentarii.

  1. offf…ce pretentii ridicate ai de la o biata companie nationala care tocmai a introdus posibilitatea de cumparare a biletelor online (minune!)…
    si daca tot suntem la capitolul comentarii, stau eu si ma intreb de ce biltele achizitionate online nu pot fi returnate sau schimbate iar intreruperea calatoriei nu este posibila??? oare online nu tot aceasi bani ii dam? sau fraierii din secolul 21 care gasesc ca este mai comod sa utilizeze calculatorul decat sa stea la coada in cele 2 (multe) agentii din bucuresti nu au aceleasi drepturi ca restul calatorilor???

    ma intreb si eu…

    • pai nu te mai intreba…fa-le o reclamatie/sugestie

      evident e aiurea; da’ ar trebui aflata de ce e asa; mira-m-as sa nu se fi gandit si ei

      chiar ar fi interesant ce raspuns ar da

  2. traum robert ovidiu

    va rog frumos sa imi explicati si mie de ce a fost scos din circulatie acceleratul de timisoara nord – bucuresti nord care mergea pe ruta brasov ? Oare din Timisoara nu se mai poate calatorii niciodata catre Sinaia sau alta zona montana niciodata ? De ce trebuie neaparat sa astept cu orele in Arad sau Bucuresti ca sa pot ajunge in Sinaia si nu exista tren direct pe aceasta ruta ? La un oras asa mare ca Timisoara si sa nu ai macar un tren direct catre Sinaia sau macar pana in Brasov , nu se poate asa ceva . Bine ca exista numai lauda de voi si va mai mirati de ce pierdeti calatorii si nu mai vrea nimeni sa calatoreasca cu cfr . Imi este si rusine sa spun ca locuiesc in Timisoara cum se lauda Mica Viena si nu am o legatura cu zonele montane macar in perioada de sezon ce sa mai zic de alte perioade ? Va multumesc si astept raspuns pana nu ajung cu aceasta reclamatie si mai departe . Robert

    • sfatul meu este sa mergeti mai departe cu reclamatia; acesta este site-ul meu personal, iar singura relatie pe care o am cu CFR-ul este de calator; si reclamant, atunci cand e cazul

      in articol este trecut si link-ul catre pagina de reclamatii; l-am reprodus mai jos

      reclamatii CFR

  3. traum robert ovidiu

    AM uitat sa mentionez ca lumea care circula pe aceasta ruta ori are bagaje foarte mari si grele ori sunt oameni bolnavi care nu isi permit sa stea cu orele dupa alte legaturi . Va multumesc Robert

  4. Am avut neplacuta ocazie sa calatoresc din nou cu trenul Acc 1631 pe relatia BV – CLUJ in data de 22/23.03.2010.Prima surpriza dupa ce am luat biletul a fost afisarea unei intarzieri de 35 min care apoi a ajuns la 65 min .Am tot calatorit cu acest tren din februarie si aceste intarzieri au fost motivate de conditiile meteo(zapada…),dar acum nu mai este viscol samd…Deci in concluzie platesti bilet normal pt a merge cu acc sau IC dar are un mers vioi de personal.Alta surpriza in tren ,apare angajatul CFR care controleaza biletele si in locul unui salut normal si a unor scuze pt intarzierea trenului intra in compartiment si pe un ton de cioban mioritic intreaba ,,cine a mai urcat,,. Lipsa de educatie ,ma mir ca a mai ramas acest personaj in activitate ,daca tot se fac reduceri!O alta surpriza un cetatean destul de ,,obosit,, dar cu un miros de gradina zoo a nimerit in acelasi compartiment ,asa ca a fost o calatorie de neuitat.Acelasi conductor vine la un moment dat din nou in compartimentul unde era si cetateanul ,,obosit,,si il trezeste pe acesta cu acelsi ton de cioban mioritic ,,haide ba ca urmeaza Teiusul,,.Rusine pt CFR si pt asemenea exemplare pe care le tine in activitate.Si ca sa nu dau numai exemple negative am gasit si persoane care stiu sa se comporte civilizat sa dea relatii cu zimbetul pe buze(asa da) insa erau pe un tren mai cu pretentii(IC 531) pe relatia Cj -BV.Poate mai citeste si cineva de la CFR acest mesaj!

  5. dupa ce mai avem si trenuri vai si amar alea d ela informati mai sunt si adormite ca sa nu zic alt cuvant….am pierdut trenu din cauza ei pt ca mi-a zis ca ai mai tarziu cu 22 de minute el era de ex la 3:18 si ea mi-a zis ca ai la 3:40….as dao afara daca as putea pe femeie aia chiar daca zic uni ca ce pt ca am pierdut eu trenu sa fie data afara?…da sa fie data afara ca asa ca mine poate sa o mai pateasca multi si eu chiar aveam sa zic nevoie de tren…dar in fine vai si amar de CfR sa faci 2 ore si ceva 75 de km.. si daca merg pe jos ajung mai repede…astai viata in Romania

  6. este un haos circulatia an orasul Buftea. Podul de la Mogosoaia este anchis, trebuie sa stai la bariera la Buftea sa poti trece. OK, NU ar fi o problema asta, dar cum este posibil ca dupa ce trece trenul si nu mai vine nimic sa stea bariera lasata anca 15 min.si dupa aceea sa o ridice. Ce fac fratilor impegatii aia? dorm ?nu se gandesc cate masini trebuie sa treaca ?luati masuri ca nu se mai poate decat an Romania asa ceva

  7. Suntem un grup de navetisti pe relatia Ploiesti-Bucuresti si dorim sa va sesizam un fenomen care se repeta zi de zi.
    La trenul IR 1552 care pleaca din Ploiesti la ora 7.25, ultimul vagon este ocupat complet doar de persoane care nu au nici un fel de legitimatie de calatorie.
    Toate locurile sunt ocupate de catre astfel de persoane, iar noi, cei care ne platim calatoriile stam in picioare.
    Au un responsabil care face cheta, dau si cate un leu de persoana (nu au nici o jena ca sunt vazuti) si strang o suma de bani pentru a fi data controlorului in schimbul neachitarii suprataxei de calatorie ce se impune.
    Au fost zile cand a venit echipa de supracontrol, dar dupa cum se poate observa, situatia nu a fost rezolvata.
    Astazi, 10.10.2012, a venit conductorul de tren cu ecusonul #12032 si a taiat un singur bilet la tot vagonul, luand bineinteles, mica atentie stransa cu mare grija de contravenienti.
    Observand acest lucru, i-am atras atentia domnului controlor ca i se va face reclamatie, acesta neavand nici o reactie fata de atentionarile noastre, cu atat mai mult fiind chiar relaxat si raspunzandu-ne pe un ton calm “nu e nici o problema”.
    Ne-a aratat agenda cu ce incasari a avut in aceasta zi si ne-a tinut o prelegere cat de cinstit este si chiar ne-a invitat sa ocupam locuri la compartimentul de serviciu.

  1. Pingback: reclamatie CFR- am primit raspuns « …doar nişte păreri, texte, pretexte, proteste…

Lasă un răspuns

