doua dimineti nu tocmai reusite

Ieri.

In exces de zel am zis sa duc sticlele din plastic la reciclat. Toate. Una din ele continea must. Am facut greseala sa o desfac. Imi e greu sa descriu ce e pe tavanul din bucatarie. Si pe tricolul meu care s-a oprit fix in galeata de gunoi. Acum trebuie sa mai dau si cu niste vopsea in bucatarie. Bine, exagerez un pic, nu e chiar asa de rau. Si, oricum, cum nu stam cu ochii doar pe sus, mai ales ca

Azi de dimineata.

Foarte dornic de a scapa de cat mai multe vase de spalat, am umplut pana la refuz masina de spalat vase. Randamentul ei a scazut. Asa ca detergentul nu a fost curatat ca lumea. Dau sa man’c cerele. Ia si spala castronu’. Mainile ude, castronul ud…a cazut si s-a spart. Pe gresie. 1585 de cioburi. Stateam ca prostu’ si ma uitam si nu-mi venea sa cred. Interesant e ca dupa „explozia” initala, au continuat mici explozii. Parca era niste pietricele care tot cadeau. Toate pe jos, pe sub dulap, aragaz etc. Era din arcopal. Noroc ca era d-ala mic. Am pus aspiratoru’. Nu s-a mai intamplat nimic.

Partea buna e ca acum trebuie sa ma uit dupa cioburi si nu ma ma uit in sus la petele de must. :))

Aveam planuita o iesire cu moto. Am renuntat, sa nu patesc ceva. Ma duc cu bicla.

Hai Urziceni!

Posted on 2009/10/21, in texte. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. lasa-ma sa ma culeg de sub scaun de ras :))

    asa… acum poti sa-ti spun felicitari, destept baiat … se putea si mai rau… nu-mi vine chiar acum in minte cum mai rau dar sunt convinsa ca se putea😛

  2. pai cum am zis, am preferat sa plec cu bicla; f inspirat am fost; si asa era sa dea unu’ peste mine; daca eram cu moto, poate chiar dadea

Lasă un răspuns

