carioca, romania

Cică ziarele britanice sunt mai amuzante. Cel puţin aşa e subiectul unui mail primit azi. Decât ale noaste, am mari dubii.

Mesajul conţinea o mare poză cu articole scanate din ziare povestind cum diverşi au avut probleme cu „scârbavnicul mădulariu” sau cu ouăle ataşate la acesta. Nimic interesant, însă. Citind, am aflat, însă, că în România există localitatea Carioca. Mai mult, are şi spital. Cu tot cu doctori. Oare să fi fost Caracal? Altă idee nu am.

carioca-romania

Posted on 2009/10/09, in texte and tagged . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Da, daca au umor din ala englezesc de iti vine sa plangi cred ca sunt amuzante rau.
    Citind si continutul articolului sunt toate sansele sa fie vorba de Caracal 😀

  2. :))))))))) Poa’ sa fie Caracal, Craiova :)))))))

  3. poa’ sa fie ei vite de jurnalisti care inventeaza stiri sau nu sunt suficient de informati

  4. Exact aceiasi poza m-a adus aici… am bagat un google search si bingo.:))
    Oricum, am cautat pe Google Earth, si Google .. dar nu prea am gasit exact unde este situata localitatea Carioca

Lasă un răspuns

