lumea vrea sa alerge

Şi ieri, şi azi, au nimerit pe site nişte persoane ce tot caută alergări…

  • crosul banca carpatica
  • cross sambata decathlon
  • crosul banca transilvania 11 oct. 2009

Aşa că, am să-mi permit să reproduc de pe site-ul alerg, deci exist o listă cu alergările din această toamnă…

  • 10 octombrie, Cupa Dornelor, Vatra Dornei
  • 11 octombrie, Bega Maraton, Timişoara
  • 18 octombrie, Maratonul Internaţional Bucureşti
  • 25 octombrie, Crosul Loteriei Române

[sursa]

Posted on 2009/10/08, in sport and tagged , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Sa alerge da-i in puii mei😀.

    Eu propun ca daca se duce pe 10 la Vatra Dornei sa nu opreasca la final, sa continue alergarea poate il prinde pe ala de pe 11 de la Timisoara.

    Hai ca am fost malitios, asta e din cauza invidiei!

  2. Ma sincer nu cred. Eu in momentul in care alerg nu pot sa ma concetrez la mai mult de 100 metri in fata sau la ceva ce se poate inatampla peste mai mult de juma de ora. Poate daca in fata mea alearga unu cu o halca de carne in mana poate.

Lasă un răspuns

