Link exchange

În urmă cu ceva vreme, cam un an de zile, începusem să scriu despre cum poţi creşte traficul pe site. La momentul respectiv am zis să fie un serial. S-a oprit, însă, la episodul 1. Pe care oricum nu-l găsesc. Deci e posibil să-l fi şters. Azi aş fi avut ocazia să scriu episodul 2. Cam târziu, nu?

În fine. Am scris asta pentru că am găsit un articol interesant despre cum să creşti popularitatea site-ului folosind schimbul de link-uri.

Am mai citit şi eu una alta, ocazional. Unele le-am aplicat cu succes- mai ales chestii de SEO- o să mă laud cu altă ocazie cu chestia asta. În mare, însă, am decis să mă axez mai mult pe conţinut. Şi mă pot baza oricând pe comentatorul numărul 1, Andreiy. Şi pe câţiva cititori în feed.

Iar primul lucru pe care l-am făcut a fost să fac pagina de link exchange. Bine, aveam de gând să o fac mai demult, însă îmi era lene.

Aşa că, vă urez lectură plăcută- 131 (Legitimate) Link Building Strategies. Celor care aveţi chef să citiţi.

Posted on 2009/10/08, in texte and tagged , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasă un răspuns

