spam pe telefonul mobil

Vino la Carrefour Berceni, vineri, 9 octombrie 2009 la ora 18:00, sa cantam si sa dansam impreuna pe ritmurile antrenante ale Andrei si celebrei Irina Loghin!

Sender:

1890

Acesta e mesajul pe care l-am primit pe mobil. Habar nu am de unde. Ati mai primit careva un astfel de mesaj?

Ce ma enerveaza astia cu spam-ul lor. Cel mai tare ma enerveaza ca nu am posibilitatea de a renunta la asta. La cele care vin pe mail am sansa de a le trimite in Spam sau de a ma dezabona de la lista, in caz ca la un moment dat m-am abonat.  Dar la telefon oare ce pot face?

Ah, sa nu uit, sunt abonat la V*******.

Later edit- 2 articole interesante, care arata ca, de fapt, treaba este e scapata de sub control:

Posted on 2009/10/06, in proteste and tagged , . Bookmark the permalink. 8 comentarii.

  1. Da, pe mine m-a invitat TVR la Cerbul de Aur, Gsp mi-a zis sa iau ziarul azi ca imi da cd-ul de la Parazitii, etc. Primesc cam o data pe luna un din asta.

    La telefon cred ca poti sa dai in judecata sau sa faci plangere nu stiu unde. Daca crezi ca merita da-i drumu 🙂

    Si eu sunt abonat tot la V*dafone 😀

  2. Şi eu am primit felicitări şi invitaţii la vot în perioada alegerilor parlamentare tot de la un „nu ştiu cine” care deşi sunam nici nu răspundea.
    P.S. Mesajul era semnat de o candidată, actuală dublu ministereasă! 😀

  3. ma intreb cum pun ei mana pe toate aceste numere de telefon…poate cu acordul tacit al operatorilor de telefonie?

  4. Bai nu ma deranjeaza asa tare daca nu se abuzeaza. Deocamdata nu consider un abuz. De fapt stii cum e depinde si in ce toane te prinde. Ca pe mine de exemplu ma mai suna din astia cu nu stiu ce sondaje. Daca sunt in toane bune le raspund, daca nu sunt in toane bune sau vreau sa ma distrez ii iau la intrebari ca de unde au numaru,etc. In general pana la urma tot le raspund.

    Nu stiu unde s-ar putea sa fie si Protectia Consumatorului dar nu sunt sigur.

    @OMU : mie in general la numar de telefon imi apare GSP sau TVR. La tine in caz ca nu raspundea s-ar putea sa fie o centrala ceva si aplicatia care trimite sms sa se foloseasca de ea doar asa ca un numar de telefon.
    Actuala dublu ministereasa? Inseamna ca au avut efect mesajele si populatia a sustinut-o :P.

    @horia: Nu cred ca neaparat operatorii de telefonie mobila. Dar numele tau e in tot felul de baze de date unde te inscrii (eu sunt de ex la la tot felul de magazine online, promotii etc. nu imi dau peste tot numarul de telefon dar acolo unde consider necesar il dau). E, de aici pot fi niste „scurgeri” de informatii sau cineva poate gasi niste bube in sistemele alora.

  5. Eu astazi am primit sms de la……. Plaza Mall. Ma anuntau ca au reduceri 😀

  6. @Andreiy
    pai oricum inteleg ca te-a sunat si crin, asa ca oricum tu esti celebru

Lasă un răspuns

