solutiile mele pentru traficul aglomerat din bucuresti- solutia 1

Astazi- solutia morala.

Probabil e sau a devenit un cliseu. Filmul Pay It Forward. Un pusti de scoala generala se gandeste sa popularizeze o idee. Daca face un bine cuiva, nu vrea in schimb decat ca acela sa faca un bine altor 3 persoane.

Ai vazul filmul? Mai stii faza cu tipul care primeste un Jaguar de la cineva caruia i-a fost facut un bine?Ei bine, nu ma astept ca acest lucru sa se intample. Serios.

Ma gandesc la altceva, insa. Nu am nevoie de maini ridicate in oglinda, de semnal scurt de avarie. Vreau drept multumire, ca te-am lasat sa iesi din parcare sau ca te-am asteptat sa faci o manevra, iar exemplele pot continua, sa faci si tu 3 chestii pozitive in trafic. Fa apel la bunul tau simt.

Daca ti-a placut idee si ai un site, scrie si tu. Poate o iesi ceva bun. Si, daca cineva iti face un favor in trafic, nu ezita sa incerci sa faci si tu 3 lucruri pozitive pentru alti participanti la trafic.

Poate e ceva utopic. Dar trebuie inceput de undeva. Crezi ca poti sa faci asta?

Pentru a vedea şi celelate soluţii, click pe Trafic în Bucureşti.

Posted on 2009/08/29, in păreri, trafic and tagged . Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. Seamana cu reclama aia de la tv, existenta deja : ” Nu suntem noi nemti.. dar daca nu incepem de undeva, atunci cand ? ” ( un sofer ii dadea prioritate altuia )

    • pai si altfel, cum?

      faza e ca daca nimeni nu face nimic, sigur nu se va schimba ceva; inceputul e cel mai greu

      oricum ideea e destul de idealista…si, relativ, utopica

      eu insa pot sa fac asta

      tu faci chestia asta? daca nu, de ce?

      daca da, nu scrii si la tine pe site de idee?

  2. Am sa scriu si eu la mine de idee. Mi se pare o idee foarte buna. Poate vom reusi ceva pana la urma. Desi am mari, mari indoieli….😦

  1. Pingback: solutiile mele pentru traficul aglomerat din bucuresti- solutia 2 « …doar nişte păreri, texte, pretexte, proteste…

Lasă un răspuns

