Grecia-Romania, prin Sofia

de Horia

Nu sunt fan GPS. Nu-mi plac aceste dispozitive. Mi se par foarte greu de utilizat si complet neintuitive. Unde mai pui ca nu au Help. In fine. Scriu asta pentru ca aproape m-am ratacit in Sofia, intorcandu-ma din Grecia. De ce? Din cauza unui panou cazut. Asa ca, cei care veniti din Grecia in Romania si nu vreti sa mergeti prin Sofia, ci pe centura, fiti atenti: cum intri in Sofia (dupa OMV de pe partea dreapta), pe o artera cu 2 benzi pe sens, din care una din ele e asfaltata si cealalta cu piatra cubica, la intersectia unde este indicator catre Belgrad (in stanga) exista un indicator cazut, spre Plovdiv, cu directia dreapta. Urmand aceasta directie, se ajunge pe soseaua de centura a Sofiei, urmandu-se, apoi, directia Plevna.

Atentie, sa fie prima intersectie in care apare indicatorul, intrucat daca o ratati, mai exista una, tot cu stanga spre Belgrad, insa e o intersectie mare, cu giratoriu si tramvaie. De acolo nu stiu daca se poate iesi spre centura. Pentru siguranta, eu m-am intors de acolo la prima intersectie unde am vazut semnul spre Belgrad.

Drum bun!

Posted on 2009/08/19, in trafic and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

