b’estfest 2009 aftershock- concertul Manowar cu bune şi cu rele

de Horia

După o excursie interesantă la Balchik, despre care voi povesti cu altă ocazie, am urmărit de la faţa locului mult aşteptatul concert Manowar. Dar nu despre asta am să vorbesc, ci despre organizarea concertului.

Nu ştiu cum a fost în zilele precedente, însă ieri seară mi-a plăcut. Mi-a plăcut cum a fost organizat. În primul rând, Romexpo mi se pare un loc foarte bun, în primul rând pentru că totul e realizat la scară destul de mare- ieşirile, care sunt destul de importante ca să nu te calci pe picioare. Apoi există locuri de parcare foarte multe, iar intersecţia de la Casa Presei e o intersecţie care rar de tot se blochează, existând foarte multe căi de acces.

Încă de la intrare am observat cât de lejer e şi câtă ordine era- nu mai existau mormanele de sticle de la alte concerte- vezi Rolling Stones. Existau tomberoane de gunoi, precum şi o armată de persoane care verificau biletele, astfel încât să nu se creeze acele interminabile cozi, specifice altor concerte.

Înăuntru, alte surprize plăcute- îngheţată la preţuri decente (o jumătate de jeton- 2.5 lei, ca şi în comerţ). Nu mai existau cozile imense la bere, apă ş.a.m.d. De asemenea, a existat o garderobă pentru echipament moto, lucru pe care nu l-am mai văzut până acum. Precum şi parcare pentru biciclete, lucru iarăşi nou. Nu mai vorbesc de toalete…

Ideea cea mai bună, însă, dacă nu chiar geială, mi s-a părut cea cu adunatul paharelor- dacă returnai zece pahare de plastic, primeai un jeton- lucru bun, dacă stai să te gândeşti aveai la 10 beri una gratis, dar şi pt a limita dezastrul „gunoieristic” de după.

Oricum, după excelent de proasta organizare de la Rolling Stones, se pare că s-a tras învăţăminte, ceea ce mă bucură.

Ţinând cont de toate astea, sunt gata să trec peste cele pene de curent care au întrerupt prestaţia Manowar. Probabil că generatoarele nu se aşteptau la aşa surse puternice…Referitor la concert, aş spune că am văzut şi concerte mai bune. Una peste, alta, însă, mi-a plăcut. Un lucru de apreciat a fost faptul că Joey DeMaio a vorbit cca 10 minute într-o română destul de exersată, lucru pe care alte formaţii nu l-au făcut.

Concluzie: organizare bună (cred că Emagic a fost organizatorul, deci o bilă albă pentru ei), concert bun, păcat cu cele 2 pene de curent, dar care nu cred că au influenţat prea rău, cel puţin din punctul meu de vedere.

Vom vedea cum va fi la Sibiu, la Nightwish.

Posted on 2009/07/06, in păreri and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

