campanie adoptie catei in parcul bazilescu

Mâine, 30.05.2009, Primăria Sectorului 1 organizează o campanie de adopţie a câinilor fără stăpân.

Am să comentez cu altă ocazie. Am pus pozele cu afişul campaniei şi cu informaţii utile privind adopţia şi actele necesare adopţiei unui căţel.

adoptie_caine_1

adoptie_caine_2

Şi dacă tot vii în parcul Bazilescu să adopţi un câine, poţi vizita şi XXL Dino Park Expo.

Posted on 2009/05/29, in texte and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Acum vreun an de zile un prieten gasise o catelusa bortoasa pe care a luat-o acasa. Peste cateva saptamani s-a trezit cu niste catelusi si m-a intrebat daca nu vroiam si eu. M-am gandit ca macar sa ma duc sa ii vad. Sor’mea m-a oprit gandind ca cu siguranta ca daca ma duceam sa ii vad sigur vroiam sa ii iau. Asa ca nu m-am mai dus deoarece m-am lovit de vesnica problema:

    E mai bine sa iau un caine care sa stea in casa toata ziua singur (programul nu imi permite sa stau cu el in timpul zilei) si sa fie scos afara de 2 ori pe zi sau sa il las pe strada, sau intr-un adapost decent?

  1. Pingback: dinozaurii din bucuresti « …doar nişte păreri, texte, pretexte, proteste…

  2. Pingback: campanie adoptie catei in parcul Kiseleff « …doar nişte păreri, texte, pretexte, proteste…

Lasă un răspuns

