servicii BancPost- sucursalele nu pot comunica intre ele?

Inspirat de dialogul descris de Dan Popa pe site-ul său, am decis să povestesc o chestie asemănătoare care mi s-a întâmplat în urmă cu vreo doi ani.

Aveam o descoperire de cont pe un cont de card la BancPost şi am decis să închid acea descoperire, principalul motiv fiind faptul că trebuia să urmăresc în permanenţă sumele, deoarece toţi banii, adică descoperirea şi ce încasam eu, erau puşi la grămadă. Iar după câteva luni de urmărit, am decis să-l închid întrucât mi se părea foarte aiurea.  Cardul şi descoperirea de cont erau deschise la sucursala Floreasca din Bucureşti.

Întrucât îmi era foarte peste mână să mă duc până acolo, am decis să mă duc la Agenţia Ion Mihalache şî să lichidez de acolo. Decis, însă, eram nu mai eu. Angajaţii băncii nu păreau foarte dornici de a face acest lucru. Discuţia a ajuns chiar la exemple de genul „dacă am overdraft-ul deschis în Bistriţa şi eu m-am mutat în Bucureşti…ce facem? mă duc la Bistriţa ca să lichidez?”. Când am dat acest exemplu, angajata băncii a rămas blocată.

Am mai parlamentat un pic, am ridicat tonul, am dat din nou exemplul, am ameninţat cu reclamaţia, apoi am cerut să vorbesc cu şefa ei. Care a rezolvat problema. Cum? M-a pus să scriu o cerere de închidere, semnată, datată pe care, apoi a expediat-o prin fax. Deci s-a rezolvat. Am verificat după câteva zile, şi da, descoperirea de cont era închisă.

Iar răspunsul la întrebarea din titlu este „Ba da, sucursalele pot comunica între ele„. Iar asta e valabilă la orice bancă. Apare întrebarea, de ce nu vor angajaţii să facă acest lucru? E în mod deliberat? Aşa li se spune? Sau nu vor ei? Vin ordine de la superiori? Dacă da, de ce? Nu reprezintă aceeaşi bancă? De ce e nevoie de ameninţări şi alte chestii din astea ca să facem lucrurile să meargă? Chiar nu se pot instrui acei angajaţi ca să aplice nişte proceduri simple? Eu dacă văd sigla unei bănci şi am contract- orice fel de contract cu acea bancă- mă aştept să pot face orice operaţiune am nevoie, de la orice sucursală. Ei se pare că nu.

Spre deosebire de Dan Popa, am decis să scriu exact de bănci şi de sucursale pentru că la noi nu se aplică legile bunului simţ. Iar toate chestiile astea trebuie punctate. La noi, până nu arăţi cu degetul, nu se schimbă nimic. Şi poate nici atunci. Eu, însă, sper. Dar oare cât mai pot să mai sper?

Later edit: în cursul zilei de ieri, m-m dus la BancPost ca să anulez un card de debit şi contul aferent acestuia(pură întâmplare, nu au fost premeditate scrierea acestui articol sau anularea cardului); sucursala la care m-am dus era alta decât cea la care s-a efectuat deschiderea contului respectiv; procedura a fost destul de simplă- m-am dus la caserie, am spus ce doresc, am completat un formular şi mi-au zis că în 10 zile se va rezolva; nu m-a întrebat unde a fost emis cardul sau alte chestii de genul ăsta; peste 10 zile am zis că o să revin să verific.

Posted on 2009/05/27, in texte and tagged , . Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. Mie tocmai mi se pare ca daca te-ai dus sa inchizi cardul ar fi in avantajul lor sa te trimita la altii, ca poate ti se face lene si te razgandesti.

  2. Angajatii din banci sunt pur si simplu neinstruiti, nu stiu de unde ii culeg. Eu am vrut sa deschid cont de pfa si am incercat la mai multe banci. De exemplu la BCR tipa de la birou asistata de sefa ei nu au fost in stare sa imi spuna ce acte imi trebuie pentru acest lucru. Adica a fost ceva de genul: pai…stai sa ne uitam in celelalte dosare de pfa…aaaa ia uite iti trebuie autorizatie si statut si dreptul de libera practica…etc… Raspunsul meu a fost foarte scurt si la obiect: multumesc. la revedere. Btw: persoana fizica nu are statut (ar fi ceva de genu: „io mircea voievod ma proclam persoana fizica autorizata si voi face…”; iar drept de libera practica iti trebuie doar pentru meserii de genul medic, notar, avocat. Evident dansele angajate nici nu stiau exact ce e pfa ce sa mai vorbim de produsul bancii destinat acestei categorii.

  3. AMERICAN EXPRESS teapta TEPELORR FERITIVAAA de aceasta banca BANC POST

    Detin un card AMERICAN EXPRESS care este o MAREE TEAPA ..atentie DOBANZILE SI COMISIOANELE la acest card sunt exorbitante…., peste limita imaginatiei fiecaruia , in 2008 am facut un card american express cu un debit pe el de 2000 ron , banii au fost papatii evident ca orice roman , la sfarsitul anului 2008 31.12.2008 nu am mai efectuat nici o tranzactie ,soldul pe card fiind de 150 ron. DIn Ianuarie 2009 pana in prezent ,lunar depund 100 -130 ron , din data de 01.012009 pana in data de 14.08.2009 soldul meu pe acest CARD este de 260 RON , deci repet sunt 8 luni de zile care am achitat integral 100-130 ron…facand un calcul estimativ pe card ar trebui sa am aproape 1000 RON ..aseara am verificat cardul sa vad si eu cat mai am de plata sau cati bani am pe el , cand ma duc la bancomat vad limita disponibila 220 ron deci eu practic platesc de pomana la acest card , inteleg sa se administreze niste dobanzi dar , ce fac ei este o excrocherie pe fata in termen de 8 lunid e zile ei s sustraga 1000 ron numai DOBANZII si tot felul de comisioane , toate ca toate am vb la bucurest cu un amarat de operator ,saracul nu este vinovat ci sistemul cretin care este cum este , mi’a spus ca o sa imi trimita extrasele de cont dince luna vreau , asta nu cred ca ma va incalzii cu nimic si pe langa asta l’am intrebat eu daca platesc in continuare acest car cu suma minima de 40 ron cat este stipulat in contract sau 100-130 ron cam peste cati ani achit aceasta PROSTIE EXCROCHERIE de card…eu i’am spus cam in 5 si 7 ani , raspunsul lui a fost da ceva de genul…deci in 7 ani de zile daca ash achita cate 100 ron pe acest blestemat de card..ei se aleg de pe urma mea cu 7000 ron numai comisioane si dobanzi…si uite asa BANC POST banca tuturot romanilor face bani pe seama cetatenilor. CU alte cuvinte va rog cand mergeti la acesta banca BANC POST dati un search pe g o o g l e si scrieti un cuvant cheie teapa banc post teapa american expres..si o sa va dati seama cam ce prestigiu are aceasta banca cu renume..AStept cu nerabdare sa intre in faliment sau s fie cumparata de catre cineva.. BANC POST oameniiii bunii feritiva de acesti sarlatanii excroci nemernici …si inca ceva si termin cautati pe google american express america sau alte tari sa vedeti ce probleme au aia , tot la fel comisioane dobanzi etc…In viata mea nu mai fac credit la nimic..zi placuta la revedere,,,,,,,………..BANC POST siguranta de faliment a tuturor romanilor…sper sa citeasca acest articol sute de mii de persoane.

  4. Cautand in disperare, caci nu mai pot dormi noaptea, am gasit acest site.
    Am niste probleme colosale cu BANC POST. Platesc la AMEX de-mi vine rau, si mai am de plata peste 7000 lei(limita de creditare fiind de 6400 ron), desi n-am folosit decat vreo 3000 pe care i-am achitat cu siguranta!
    Trebuie sa facem ceva! Sa ne adunam si sa-i dam in judecata!
    Ca sa nu-mi creasca valoarea de 7000, trebuie obigatoriu sa achit lunar 200 ron(numa’ taxe, comisioane etc.). Cand au inceput problemele(aprilie 2009), am spus telefonic ca nu mai am venituri, si ca vreau sa vorbesc cu ei. Dar nu au acceptat nimic! Imi tot sugerau sa fac un imprumut!!! Ce e de facut?
    BalauR, tu ce ai facut? In ce situatie esti acum?
    Astept un raspuns!!! Va rog!!!

Lasă un răspuns

