dinozaurii din bucuresti

xxl_dino_park_expoNu, nu e vorba de vreo expoziţie de politicieni sau de vreo campanie electorală. Si nici de bizonii din trafic. E vorba de o expoziţie de machete de dinozauri, realizate în mărime naturalăXXL Dino Park Expo.

Data: Vineri 22 mai 2009- Luni 01 iunie 2009
Locaţia: Bucureştii Noi, parcul Bazilescu
Programul de vizitare: îmi e foarte neclar, nu am reuşit să extrag informaţia importantă din afiş
Preţ: încă nu am aflat nimic, însă se percepe o taxă de intrare am aflat dintr-o sursă că biletul costă 15 lei
Ce e de văzut: probabil nişte machete de dinozauri, în mărime naturală; am primit nişte infromaţii de la cineva care i-a văzut anul trecut în Neptun cum că fiecare statuie ar fi poziţionată în „mediul” de provenienţă, cu alte cuvinte unii vor fi în peşteri, alţii în junglă sau câmpie etc.

Cum aflu mai multe informaţii, am să completez aici. Iar dacă vii să vizitezi dinozaurii din XXL Dino Park Expo, sâmbătă, 30.05.2009, poţi adopta şi un câine, întrucât Primăria Sectorului 1 organizează o campanie de adopţie a câinilor fără stăpân.

Later edit: expoziţia s-a încheiat.

Posted on 2009/05/22, in pretexte and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 8 comentarii.

  1. Din cate am auzit de la prieteni, pretul unui bilet este 15 lei, iar expozitia va fi deschisa de luni pana vineri intre orele 14.00 si 20.00, iar sambata si duminica de la 11.00 la 20.00.

  2. ioanquixote

    hrebenciuc aveti va rog ? sau macar un vanghelica ?

  3. La capitolul dinozauri am putea introduce si multi profesori universitari care tin cu dintii lor de dinozauri de catedra si contribuia la nemaipomenita ‘calitate’ a invatamantului romanesc.

    Acum serios vorbind, o expozitie de dinozauri in marime naturala se desfasoara anual si la Muzeul de Geologie. Foarte frumos de altfel daca va fascineaza florile de mina (pietre care de care mai colorate si cu structuri mai interesante).

    • Acum câţiva ani, la Muzeul de Geologie, a fost o expoziţie cu dinozauri mişcători.

      Se ţine în fiecare an?

      Muzeele devin interesante la noi doar când sunt gratis, adică la Noapte Muzeelor.

      Un muzeu pe care aş vrea tare să-l văd e Muzeul Hărţilor şi Cărţilor Vechi. Dar spre ruşinea mea, încă nu m-am învrednicit. Chiar dacă sponsorul principal a fost Năstase.

  4. @horia
    da, se tine in fiecare an dar nu stiu sa-ti spun exact perioada.
    cat despre partea cu gratis… asa e romanul: daca e gratis face coada. si cand te gansdesti ca pretul la bilet e derizoriu… in strainatate am dat si 20 euro la un muzeu.

  5. se poate veni si pe 1 iune?

  1. Pingback: campanie adoptie catei in parcul bazilescu « …doar nişte păreri, texte, pretexte, proteste…

Lasă un răspuns

