furt calificat?

de Horia

Am fost la Kaufland. Ne plimbam printre rafturi în căutarea chestiilor de care aveam nevoie…la un moment dat, după ce am găsit ce căutam, ne-am întors la cărucior…pe care nu l-am mai găsit. Cineva ni-l luase de unde l-am lăsat. Coşul era gol, nu avea produse în el. În schimb aveam o fisă de 50 de bani. Nu e problema de bani, deşi tot furt se cheamă fie că sunt 50 de bani, fie că sunt 5000 de lei. Ideea în sine, să iei un coş aşa aiurea, mi se pare deplasată. Adică e chiar aşa de greu să te duci până la intrare să-ţi iei un coş? Mai ales că la Kaufland e stand de coşuri la intrare, iar în seara asta, în particular, chiar erau foarte multe coşuri. Iar noi abia intrasem.
Ce să mai zic…n-ai cu cine.

Posted on 2009/05/16, in proteste. Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. Pentru unii e greu bai, pana te duci tu sa iti iei cos (sau carucior) iti ia altu ultima sticla de Cola de pe raft, pestele nu mai e asa proaspat, hainele pe care vroiai sa le cumperi se demodeaza, etc

  2. Bãiatul primarului din urbea T. are o firmã de arhitecturã. Vrei sã faci un proiect, te rezolvã imediat cu aprobãrile. Primarul? Am crezut în el: era în partidul care îmi plãcea mie, pe vremea cînd îmi pierdeam nopþile la un calculator oengist, recalculînd, la numãrãtoarea paralelã, voturile. Sã nu ne fure ãia, comuniºtii. Nu ne mai furã ãia. De fapt, nu ne mai furã nimeni la vot. Ar fi ºi meschin: de ce sã furi douã-trei zile, cînd poþi fura patru ani? Asta e ºi ºmecheria: cu ochii pe voturi e toatã lumea, cã þine puþin ºi nu oboseºti. Cine sã stea însã cu geana pe toate bugetele, pe toate contractele, pe tot ce se întîmplã pe sub mese?

  3. De curand mi-a venit un banc pe messenger. Rezumat (eu nu tin minte bancuri): scoate omu’ frigiderul vechi la drum si scrie pe el ‘gratis’; trece un timp si nimeni nu-l ia. Vede omu’ asa, schimba afisul cu gratis si scrie ‘de vanzare 100 lei’; a doua zi frigiderul disparuse.

  4. Mda, pe mine asta ma ingrijoreaza mai mult, cu toate ca nu e o scuza. Omu’ nu fura neaparat pentru ca nu are, sau pentru ca poate procura mai usor, a ajuns sa se fure pe principiul „l-am facut pe fraier”, „ce teapa i-am dat lu’ ala”,etc

  5. Hehe, bun banc zuzu. Ce-i drept am inceput si eu sa bag de seama chestii de genu’ acum. Motive gasesti o tona, da’ pana acum nu pot spune ca mi se pare decat amuzant. Da, este si stresant, dar simplul fapt ca e un cos si ca pot isa-l obtii asa de usor mi se pare amuzant. Ca stai si te gandesti, oare cat timp a stat ala pana a gasit un cos in sfarsit? Si daca data viitoare dupa ce asteapta cat asteapta tot nu gaseste, sta ca boul(sau ca vaca) degeaba? Hehe. Eh dar daca vrei sa vezi ceva ce nu vezi f des, du-te inainte de sarbatori la carrefour sau kaufland sau in alte locuri unde se fac cozonaci ieftini si buni, dimineata. Pentru prima oara in viata mea m-am simtit ca intr-un film horror. Eram in magazin si vedeam cum alergau prin alimentara oamenii dintr-o parte in alta ca sa ajunga la coada mai repede, just like in those horror movies hehe.

Lasă un răspuns

