nu e pentru oricine

de Horia

Mai ţineţi minte colecţia de bancuri it?

Am citit astăzi unul care mi-a plăcut tare. E în engleză, da’ nu cred că e o problemă. Ca încadrare, nu aş spune că e banc, şi cu atât mai puţin la IT. E un fel de problemă de logică şi perspicacitate. Titlul l-am lăsat aşa cum l-am primit şi eu.

Why do geeks get Halloween and Christmas confused?
Because 31 OCT == 25 DEC

Distracţie plăcută!

Posted on 2009/04/29, in pretexte and tagged , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Bai eu m-am prins din prima, in fine ca transformarea am facut-o cu calculatorul ca sa fiu sigur. Asta inseamna ca nu sunt oricine ? 😀

  2. :)) pot sa mor linistit!

  3. Hey! Am o propunere, zic eu interesanta! Trimite-mi un mail la adresa ramona_n23@yahoo.com… eventual poti sa-mi lasi si nr de tel, daca vrei sa afli mai repede despre ce vorba! Astept mail!!!!

Lasă un răspuns

