Victor Piturca, piaza rea pentru Romania?

de Andreiy

O poza reprezentativa 😛 :

ciupercute_la_cuptor1

Postul asta nu se vrea a fi unul neaparat in apararea lui Victor Piturca, insa parca omu’ asta nici nu merita sa se dea in el asa de rau – mai ales ca sa fim seriosi cei mai multi au inceput sa vorbeasca sambata seara la cateva minute dupa terminarea meciului, si cum dupa lupta multi viteji se-arata…
Nici eu nu sunt un fan Victor Piturca, insa pe astia ii avem, cu astia defilam – nu trageti in pianist face si el ce poate, etc.

0. Romania – Serbia
De ce fara Max Nicu ( acest Maradona nedescoperit inca ) ?
Personal nu am nimic cu omu’ asta dar oarecum mi-a atras antipatia ca parca prea e victima acum. A ramas in tribune, asta e viata, cineva trebuie sa ramana si in tribune. Faci experimente cu Serbia in meci decisiv? Este intr-adevar la locul 1 in Germania ( tind sa cred ca si datorita unei conjuncture), dar oare daca chiar era asa bun juca la Hertha – o fi bun dar mi se pare un pic suprapreciat.

De ce cu Codrea pe postul ala? Zise Balaci fara sa gandeasca prea mult. Codrea joaca in Serie A, daca era convocat Lazar si juca prost facem pariu ca ar fi sarit toti ca de ce il ia pe Lazar si nu il ia pe Codrea din Serie A. Revenind la Balaci care declara ca este vina lui Codrea ca ar fi trebuit sa zica faptul ca nu poate juca acolo. Daca ar fi fost correct ar fi zis si de Oltenii lui Stoica si Costea.

De ce Stoica fundas si Radoi mijlocas? Pentru ca dupa meci e usor sa zici ca era mai bine invers. Dar inainte de meci gandeai : Stoica joaca fundas la Craiova , Radoi mijlocas la arabi, sa ma apuc eu acum sa schimb?

Ce jucatori ar avea la dispozitie Antici si ce jucatori ar avea Piturca? Comentariu TV : Vidic si Mutu , 2 jucatori de talie mondiala. Adica Vidic 1 jucator jumate si Mutu jumate de jucator. O da asta goluri la Fiorentina dar a esuat la Inter, Chelsea, Juventus. Vidic e titular la Manchester United.

Daca este asa zic si eu : Lobont daca juca in atac sigur era mai bine? Poate demonstra cineva contrariul?

1. Relatia cu presa : E adevarat ca omul nu e tocmai diplomat si nici deschis catre comunicare insa trebuie sa vedem si cealalta parte: tind sa cred ca in cazul asta adevarul e undeva la mijloc. Chiar ma uitam de curand la un reportaj de la antrenamentul CFR-ului din Cluj. Stancioiu trece pe langa ziaristi si cameramani si le zice „Buna dimineata!” , aia nimic. Normal ca asta zice :”Sa vedeti cine va mai saluta de acum incolo”. Adica daca vrei sa se poarte omul ala normal cu tine atunci nu mai fi si tu hiena.

2. Selectia. Cu selectia stam cam asa :
Inainte de meci : cate capete atatea pareri – ca daca nu l-a luat pe ala de ce nu l-a luat, ca daca l-a luat ca de ce l-a luat , etc. De fiecare data este criticat ca de ce nu a luat anumiti jucatori. Oameni buni, lotul este limitat. Numai 11 pot intra in teren. Daca asculti opinia publica lotul nostru ar trebui sa fie de 50 de jucatori din care 30 titulari.
Iar aria de selectie chiar nu mi se pare foarte mare. Degeaba ne credem noi miezul din fanta ca nu mai suntem demult (oare am fost vreodata?) o mare echipa – si din punctul asta de vedere suntem chiar si sub sarbi chiar daca nu vream sa acceptam situatia.

3. Mentalitatea. Noi intotdeauna pierdem ca avem ghinion. Cand castigatm suntem buni, cand pierdeam am avut ghinion sau ne-a furat arbitrul. Nu ne gandim poate ca aia chiar au fost mai buni sau mai pragmatici decat noi.
Asteptarile au fost immense la Euro intr-o grupa cu Olanda, Franta si Italia. Cred ca o comparatie a loturilor nu isi are rostul. Asa ca : cu cine vrem noi sa bata Piturca ? Cu 2 jucatori din serie A si restul cine stie de unde? Ca am jucat urat asta e, daca jucam frumos poate luam 5 si apoi lumea se intreba ca de ce am luat 5. Oare toti cei care critica nu au simtit niociodata senzatia ca atat se poate?
Franta nu mai este ce a fost odata, dar nici slaba nu poti zice ca este.
Cand jucam cu o echipa mica ne asteptam sa batem ca e echipa mica, cand jucam cu una mare ne asteptam sa batem ca “aia nu au 4 picioare”. Chiar nu mai avem simtul masurii?

Daca stie cineva unu mai bun ca Piturca si disponibil sa vina la nationala …

Ce mai zic si altii:

Posted on 2009/03/30, in proteste, păreri, sport and tagged , . Bookmark the permalink. 13 comentarii.

  1. Niciunul din motive nu sta in picioare! Din pacate! (e doar o parere personala)

  2. Si poti si argumenta?

  3. Pot, dar nu am timp acum!

  4. Ok, inca ceva:

    – daca piti se cearta cu mutu atunci cica piti e obtuz ca nu isi da seama ca mutu e indispensabil, daca il lasa pe mutu sa faca ce vrea inseamna ca e carpa

    Mie oricum mi se pare ca echipa nationala este imaginea fidela a populatiei Romaniei in acest moment.

  5. @Andreiy: am o mica obs de facut…de ce ai zis „piaza rea pt Romania”? adica stau sa ma gandesc ca Romania nu inseamna doar echipa de fotbal, iar Piturca nu poate sa o distruga

    sunt altii care se ocupa mult mai bine de asta

    adica titlul chiar suna apoteotic rau…pentru toata tara

    acum, intr-adevar, dc ne-am lua duap stirile sportive de peste tot (mai putin TVR1), am crede ca Romania se confunda intru totul cu echipa nationala de fotbal

    • Mai in gluma mai in serios uitandu-ma in jur cred ca pentru multi Romania inseamna doar o echipa de fotbal – cel putin dupa felul in care se manifesta.

      Ai dreptate, sunt altii care se ocupa mai bine , la noi e o problema nationala se pare daca ia bataie Romania (sau alta echipa de club): sunt adevarate patimi, drame ; daca ne-am ocupa mai mult de adevaratle probleme poate ar fi altceva.

      Banc obscen la Oti pe blog (ATENTIE):

      Jurnalul ei:
      Sambata seara mi s-a parut ca se purta ciudat. Facusem planuri sa mergem la un bar ca sa bem ceva. Fusesem la cumparaturi cu prietenele mele toata ziua si am crezut ca era suparat ca am intarziat. Nu a zis nimic. Conversatia nu incepea, asa ca am propus sa mergem undeva unde sa putem vorbi in liniste. A fost de acord dar era in continuare tacut si absent. L-am intrebat ce nu era in regula. A spus ca e totul ok. L-am intrebat daca era suparat pe mine…daca tacerea lui era din vina mea. Mi-a spus ca nu are legatura cu mine si sa nu imi fac probleme.
      In drum spre casa i-am spus ca il iubesc, el doar a zambit si a continuat sa conduca. Nu imi pot explica comportamentul lui. Nu inteleg de ce nu mi-a spus „si eu te iubesc”…..
      Cand am ajuns acasa, am simtit ca l-am pierdut, ca si cum nu ar mai fi dorit sa aiba de a face cu mine niciodata. Pur si simplu statea si se uita la televizor. Parea atat de distant si absent. In final m-am hotarat sa merg sa ma culc. Dupa vreo 10 minute a venit si el in pat, si spre surprinderea mea a fost receptiv la mangaierile mele, si am facut dragoste. Dar tot nu era el…am simtit ca era distras si cu gandul in alta parte. Am simtit ca nu mai rezist asa ca m-am hotarat sa il confrunt, dar el adormise deja.
      Am inceput sa plang cu cearsaful in dreptul gurii pentru ca nu vroiam sa-l trezesc si am plans, si am plans, pana am adormit si eu. Sunt disperata. Nu stiu ce sa ma fac. Sunt aproape sigura ca se gandeste la alta. Viata mea e un dezastru.”
      Jurnalul lui:
      Azi Steaua a pierdut in deplasare, dar macar m-am futut…

      • chestia asta ni se pare noua ca e transformata intr-o chestie la nivel national pt ca e f mediatizata…insa eu cred ca sunt foarte multi carora nu le pasa, pt simplul motiv ca nu le place fotbalul

        nici pe departe nu mi se pare tragedie ce se intampla la nationala de fotbal; tragedii sunt altele- inundatii, cutremure la care oamenii chiar sufera

        ce se intampla acum cu sportul romanesc este rezultatul „strategiei” statului; in mod normal, daca scade baza de selectie nu o sa mai ai de unde alege

        fotbalul, la noi, inseamna scandaluri, bani, celebritate si reprezinta o posibilitate de a te imbogati; cre’ ca 90% din pustii care se fac fotbalisti, fac asta pentru bani si nicidecum din dorinta de a juca

        Radoi s-a dus in Arabia tot pt bani…nu-mi spune ca el va evolua la fel de bine ca pana acum la nationala…poate inca 5-6 luni, apoi se va pierde…la fel si cei de prin Cecenia sau mai stiu eu pe unde…

        un gand mi-a strafulgerat acu’…Olaroiu pe unde mai e? in vacanta?

        poate vine la nationala

        oricum, parerea mea e ca actuala generatie a avut momentul de glorie dupa calificarea la europenele din 2008; acum se gasesc pe o panta descendenta

        • Olaroiu e liber de contract cica. Dar ca sa vina Olaroiu, sau oricine altcineva, trebuie sa plece Piturca. Si Piturca nu o sa plece de capul lui, pentru ca ar insemna ca pierde niste bani. multi bani.

        • Pierdere de vreme….mai bine bem o bere decat sa discutam de afacerile unora…

  6. Niste „mercenari” domle :P.

    Chiar ieri citeam in gsp : „Piturca a pacalit 22 de milioane de romani” – d’aia suntem prosti.

    „fotbalul, la noi, inseamna scandaluri, bani, celebritate si reprezinta o posibilitate de a te imbogati; cre’ ca 90% din pustii care se fac” – d-aia am zis ca vad ca fotbalul este o particularizare a imaginii generale a Romaniei.

    Eu oricum ii apreciez calitatile lui Piturca, consider ca daca are putina vointa este capabil sa reconstruiasca. Eu cred chiar si acum ca rezultatele Stelei din ultimii ani sunt rodul bazei construite de Piturca acolo.

  7. Armand,

    Mai sunt oameni care se intereseaza si de problemele vitale ale tarii ( CA CAlificarea nationalei la mondiale 😀 ) si nu stau cu gandul numai la ce sa mai bea in seara asta :))

  1. Pingback: a pierdut steaua dar macar am f**** « …doar nişte păreri, texte, pretexte, proteste…

Lasă un răspuns

