ciupercute la cuptor in 30 de minute

de Blonda
Azi am mâncat nişte ciupercuţe la cuptor foarte bune. Mi s’au părut foarte bune şi simplu de făcut.

ciupercute_la_cuptor1

Noi am luat de la hipermarket o caserolă cu ciupercuţe, având 500g. Cred că au fost în jur de 4 lei. Le’am spălat şi le’am pus în tavă, apoi am aruncat, neglijent, câteva bucăţele de unt şi am presărat pe deasupra caşcaval ras. Cred că se poate adăuga şi un pic de ulei de măsline şi nişte condimente. Noi nu am pus nimic altceva.

Apoi le’am dat la cuptor, pt 15 sau 20 de minute.

Rezultatul se poate vedea în poză…

Durata, cu tot cu spălat, a fost de cca 30 de minute.

Posted on 2009/03/29, in texte and tagged , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Eu nu prea ma dau in vant dupa ciuperci dar trebuie sa recunosc ca astea arata foarte bine. Fara ulei de masline si mai bine, si cred ca era misto daca erau si cativa cartofi la cuptor pe acolo aruncati „neglijent”😛

  2. Ma inviti si pe mine data viitoare? cuptorul meu nu functioneaza😛

Lasă un răspuns

