De ce Ora Pamantului mi se pare o prostie !

de Andreiy

1. Pamantul a suferit modificari climatice majore de-a lungul existentei sale fara a fi influentat in vreun fel de factorul uman. Exista vreo dovada concreta ca incalzirea globala este cauza exclusiva sau intr-un procent insemnat a activitatii umane? Daca da, de ce acum nu stiu cat timp planeta era acoperita cu gheata si acum nu mai este?

2. In cazul in care poate nu sunt eu foarte bine informat si exista niste dovezi incontestabile, atunci de ce trebuie sa avem ORA Pamantului si nu o VIATA pentru Pamant, adica zi de zi sa avem grija sa oprim apa cand nu o folosim sa stingem lumina cand nu e necesara,etc.
Recunosc, nu sunt unul dintre cei care se gandesc foarte mult cand e vorba de economie de resurse, dar nici ipocrit nu sunt sa zic ca in marinimia mea pentru ca o ora am stins lumina am prelungit viata Pamantului ( si daca as prelungi-o cu cat as prelungi-o? ).
Din punctul meu de vedere pica si varianta cum ca aceasta miscare ar putea naste cine stie ce sentimente in unii si de a 2-a zi se vor gandi mai bine la protejarea Pamantului.

ACUM intrebarea de 1000 de puncte : Ora Pamantului 20:30-21:30 ; Romania – Serbia 20:45-….
Daca te uiti la televizor la inceputul meciului inseamna ca esti un incostient care nu se gandeste la Pamant, care este pe persoana fizica😀.

Dacă vrei să vezi poze, icehot are nişte poze interesante cu diverse clădiri „stinse”.

Posted on 2009/03/28, in păreri and tagged . Bookmark the permalink. 7 comentarii.

  1. eu zic ca poti foarte bine sa te uiti la televizor si cu lumina stinsa…ca ei zic sa stingem lumina :))…nu sa nu folosim alte echipamente electrice/electronice

    acum, daca am inteles eu prost si se refera si la asta, poti oricand sa iei un hamster si sa-l pui la treaba :D…sau poti sa faci un angrenaj cu bicicleta- de genul dinamului…sau cu un acumulator de masina…solutii sunt

    oricum si mie mi se pare o tampenie…daca vrei sa faci economie, faci…si nu stingand o ora pe an lumina…sa protestez in semna fata de ce? oricum in australia e lumina la ora aia…ah, la naiba…maine de dim e F1😀

  2. :)).Dap

    Acum oricum cred ca mai bine stingeam si TV decat sa ma uit la meci😛.

  3. In general nu cred ca pierzi mare lucru neuitandu-te la meciurile Romanicai…dar asta e doar asa o suparare de-a mea pe fotbal.

    ideea cu ora pamantului eu o inteleg diferit. Este o incercare de a-i face totusi pe cei nepasatori sa constientizeze daca nu halul in care ne batem joc de pamant, macar faptul ca exista si oameni preocupati de treaba asta. evident ca nu o sa ajutam cu nimic pamantul daca stingem lumina o ora, dar nici plantand 2 pomi intr-o zona defrisata pe nus cate zeci de hectare nu duce la nimic. dar totul trebuie sa inceapa de undeva.

    • păi nepăsătorul tot nepăsător rămâne…nu cred că-i dispare nepăsarea dacă stă o oră pe întuneric…

      e clar că este o campanie împotriva consumului de energie…însă poate ar trebui făcută la scară mai mare, adică guvernele să acorde subvenţii pentru case cu surse alternative de energie, să încurajeze oamenii să consume mai puţin…

  4. Ar fi bine ce ai zice tu , dar as fi curios ce procent dintre cei care au stins lumina sambata seara se gandesc cu adevarat la soarta planetei si cati au facut-o doar asa… ca era in trend.

    Parerea mea este ca totul trebuie sa inceapa cu fiecare dintre noi – chestia ar trebui sa se propage mult mai usor daca chiar exista vointa. De exemplu pe mine m-a facut sa ma gandesc la asta un prieten, si eu poate as convinge pe altii. Nu sunt eu cel mai mare protector al Pamantului insa nici risipitor si nesimtit nu ma consider. Oricum pe mine nu ideea de a proteja Pamantul m-a convins – parerea mea este ca omul are o influenta irelevant de mica in soarta planetei. Ceea c em-a facut sa ma gandesc la anumite chestii este saracia in care se zbat unii…

  5. Exista un program pt subventii si in Romania dar se pare ca nu este functional inca din cauza …ghici cui??? … exact, a alesilor nostri care nu s-au ocupat de aprobarea a nus ce liste, metodologii bla bla. programul ar trebui sa se desfasoare asa:
    exista o suma de bani acolocata si in limita ei se plateste de la stat sistemul de alimentare cu energie solara (panouri pe casa). Totul se realizeaza prin intermediul unor firme ce monteaza aceste panouri si care se gasesc pe o lista de autorizati.
    Firmele sunt gata de montaj, oamenii au depus cereri pentru proiecte dar statul….

Lasă un răspuns

