identitatea site-ului

de Horia

De astăzi (favicon_copyrightmă rog, de fapt de ieri, dar astăzi public) site-ul are o identitate, în sensul că am adăugat un favicon făcut de mine.

Ce reprezintă? Un om cât mai simplu. Nu neapărat eu. În limbaj UML e un actor relaxat.

Desenul e făcut de mine, în GIMP 2.6. Poza nu se poate folosi în scopuri comerciale. O puteţi folosi în scopuri personale, însă am rugămintea să faceţi şi trimitere la site-ul meu.

Mulţumesc!

PS: m-am întors de la Veneţia, am o grămadă de informaţii şi poze pentru cei care vor să se ducă pe acolo. Cât de curând am să încep să le filtrez şi să scriu.

Posted on 2009/03/18, in texte and tagged , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Imi aduce aminte de filmele cu Roger Moore. Trebuia sa-i mai pui si un cerculet deasupra capului si aveai un „actor” din seria de filme Sfantul (The Saint).

Lasă un răspuns

