excursie la Venetia 2

de Horia

  1. excursie la Venetia 1
  2. excursie la Venetia 2
  3. excursie la Venetia 3
  4. excursie la Venetia 4
  5. excursie la Venetia 5
  6. excursie la Venetia 6

Azi am să continuu cu episodul doi din excursia la Veneţia. Dacă vrei să citeşti şi celelalte articole, vizitează „cuprinsul excursiei la Veneţia” şi acolo ai să găseşti tot ceea ce am scris legat de cele 3 zile, transformate apoi în 4 zile, la Veneţia.

Am să vă povestesc acum cum s-au transformat cele 3 zile, în 4…În urma cu vreo două zile, am primit pe mail, de la prietenul care a făcut rezervarea la avion, a confirmării zborului…când mă uit pe ea, încep să mă treacă transpiraţiile…data întoarcerii…17.03.2009. Citesc cu atenţie, şi văd că operatorul MyAir a mutat data întoarcerii cu o zi mai târziu. Bine că nu a fost mai devreme. 🙂

Aşa că am scris mail celor de la hotel să aflu dacă ne mai pot ţine încă o noapte. Din 3 camere câte am rezervat, doar două mai putea fi rezervate pentru încă o noapte. Aşa că i-am rugat să ne ajute să mai găsim o cameră, în alt hotel. Şi au vorbit la un hotel din apropiere şi au găsit o astfel de cameră. Apoi mi-au trimis pe mail informaţiile ca să vorbesc şi eu cu ei. Preţul a fost acelaşi ca la hotelul alle Guglie la care vom sta în primele zile. Cel nou se numeşte Locanda Herion. Şi cred(sper) că e cel din link, oricum o să vedem acolo. Rezervarea la ei am făcut-o pe mail şi cu un telefon pentru că la o zi după ce am trimis mail-ul încă nu-mi răspunseseră.

Alte informaţii utile:

  • asigurarea medicală pe 4 zile la Allianz Tiriac a fost 24 de lei/persoană.
  • companii de transport în Veneţia

De asemenea, suplimentar fata de ce am scris eu in aceasta suita de articole, iti recomand un ghid de buzunar. Unul interesant este „Top 10. Venetia„, de la editura Litera si care poate fi achizitionat de la elefant.ro. vei putea afla care sunt palatele si vilele celebre, restaurante faimoase, diverse excursii si itinerarii, trasee ascunse prin Venetia, cele mai atractive piete si magazine, precum si sfaturi pentru vizitatori. Mai mult ca sigur ca vei gasi lucruri pe care eu nu le-am observat.
Citeşte episodul 1 din excursia la Veneţia.

Citeşte episodul 3 din excursia la Veneţia.

E posibil sa te mai intereseze:

Posted on 2009/03/13, in foto, texte and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

Lasă un răspuns

