excursie la Venetia 1

de Horia

  1. excursie la Venetia 1
  2. excursie la Venetia 2
  3. excursie la Venetia 3
  4. excursie la Venetia 4
  5. excursie la Venetia 5
  6. excursie la Venetia 6

Pe la începutul anului ne-am gândit cã ar fi o experienţã interesantã sã mergem în excursie la Veneţia, la carnaval, într-un week-end prelungit. Nu ştim de ce, aşa ni s-a pus nouã pata.

Astfel încãt, ne-am pus pe cãutat bilete de avion şi cazare în Veneţia. Evident, bilete la low-cost şi cazare cât mai ieftinã, în perioda carnavalului. Însã, dupã primele rezultate, ne-am cam lãsat pãgubaşi, deşi pânã la începerea carnavalului veneţian mai erau aproape douã luni de zile.

Decizia naturalã a fost de decala plecarea, în speranţa cã gãsim preţuri mai mici.

Şi aşa a şi fost…adicã am amânat plecarea pânã la jumãtatea lui martie, iar biletele de avion, la MyAir, au fost în jur 600 de lei, 2 persoane, cu plecare de pe Bucureşti Bãneasa vineri searã, cu sosire pe San Marco, în Veneţia. Întoarcerea va fi luni dimineaţã.

În ceea ce priveşte cazarea, am fãcut rezervare pe venere.com, la hotelul alle Guglie, fãrã a plãti nimic în avans. Am ales hotelul pe baza pozelor, a impresiilor celor care au stat în el şi coroborat cu faptul cã am înţeles cã existã, relativ aproape, o Billa. Preţul pentru 3 nopţi de cazare este de 230eur, camerã dublã cu baie în camerã. Spun asta pentru cã am gãsit destule pensiuni, moteluri, hosteluri etc. fãrã baie în camerã şi la preţuri mult mai mari. Aaa, şi mai avem şi mic dejun inclus în preţ.

Aşa cã, vineri searã…Veneţia, pãzea cã venim!

Iar dacã vrei sã afli cum a fost, ce am vãzut pe acolo, cât am plãtit pe mâncarere şi pe servicii, revino de luni încolo! Promit sã aduc multe informaţii utile. Şi poze. Multe poze.

De asemenea, suplimentar fata de ce am scris eu in aceasta suita de articole, iti recomand un ghid de buzunar. Unul interesant este „Top 10. Venetia„, de la editura Litera si care poate fi achizitionat de la elefant.ro. vei putea afla care sunt palatele si vilele celebre, restaurante faimoase, diverse excursii si itinerarii, trasee ascunse prin Venetia, cele mai atractive piete si magazine, precum si sfaturi pentru vizitatori. Mai mult ca sigur ca vei gasi lucruri pe care eu nu le-am observat.

Citeşte episodul 2 din excursia la Veneţia

E posibil sa te mai intereseze:

.

Posted on 2009/03/12, in foto, texte and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. Ce frumos! Calatorie placuta! Daca mananci ceva interesant si bun sa faci poze! Abia astept sa vad pozele de acolo!🙂

  2. Victoria Irimia

    Buna ziua,
    asteptam nu mare nerabdare sa ne impartasiti si noua impresiile din calatorie. In luna mai plec cu niste prieteni la Venetia ( am facut rezervare avion/hotel-in Mestre). Dar cu deplasarea pe acolo suntem cam in ceata: ba se merge cu bus-ul, ba cu vaporasul… Cum e cu acel abonament de 3 zile pentru turisti, merita? sau mai bine platesi excursiile la Murano/Burano cash? Abonamentele astea de unde se cumpara? Ar fi mai multe intrebari, dar nu vrem sa fim obraznici🙂
    Multumim si speram ca v-ati simtit bine acolo.

  1. Pingback: excursie la Venetia 2 « …doar nişte păreri, texte, pretexte, proteste…

  2. Pingback: excursie la Venetia « …doar nişte păreri, texte, pretexte, proteste…

Lasă un răspuns

