excursie la Venetia

de Horia


Voi începe o scurtă descriere a unei excursii la Veneţia. Weekend-ul prelungit va fi în perioada 13-17.03, adică începînd de mâine. Iniţial trebuia să fie 13-16.03, însă s-a schimbat un pic😀.

Aşa că am să încep…ca să vezi, dă click pe link-urile de mai jos.

Am să vă povestesc de biletele de avion până la Venetia, cazare în Veneţia, de serviciile de acolo- transport, preţuri la mâncare, intrări în muzee şi în alte obiective, precum şi probleme pe care le-am avut pe acolo, în caz că apar. Însă sper să nu apară.

Resurse utile- ghid gratuit de călătorie la Veneţia.

De asemenea, suplimentar fata de ce am scris eu in aceasta suita de articole, iti recomand un ghid de buzunar. Unul interesant este „Top 10. Venetia„, de la editura Litera si care poate fi achizitionat de la elefant.ro.  vei putea afla care sunt palatele si vilele celebre, restaurante faimoase, diverse excursii si itinerarii, trasee ascunse prin Venetia, cele mai atractive piete si magazine, precum si sfaturi pentru vizitatori. Mai mult ca sigur ca vei gasi lucruri pe care eu nu le-am observat.

E posibil sa te mai intereseze:

Posted on 2009/03/12, in foto, texte and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 7 comentarii.

Lasă un răspuns

