dilema presedentiei romaniei

de Horia

Azi am dat o căutare pe gugl despre preşedenţia României, vrând să găsesc site-ul acesteia. Şi l-am găsit…

Este http://www.presidency.ro.  Şi m-am întrebat…de ce e în engleză numele domeniului?

Aştetp păreri…eu încă nu am formulat una pertinentă…

Posted on 2009/03/12, in păreri and tagged . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Da, intr-adevar e cam penibila chestia.

    Insa ceea ce este si mai amuzant este faptul ca daca dai click pentru varianta in engleza a site-ului apare asta:

    „The English version of the website is not available for the moment.

    The English version is currently being updated and will be made available again next week.

    The Webmaster”

  2. păi verifică săptămâna următoare şi vezi ce şi cum…😀

Lasă un răspuns

