bancuri pentru it-isti 2

de Horia

Intr-un articol anterior scriam de bancuri cu/despre IT-isti…A venit, acum, vremea unor poz(n)e in care putem vedea de ce suntem asa de contraproductivi, ba chiar neproactivi…Ah, ce bine suna :D…Da, v-ati prins, acest cuvant inventat acum de mine este opusul lui „proactiv„, cuvant des folosit in „corporatii„…oh, da…

Si acum, poz(n)a

bancuri_cu_it_isti

Posted on 2009/03/02, in texte and tagged , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. 2 gameri se jucau World of Warcraft in noaptea de Paste ?
    Unul ii zice: Hristos a inviat!
    Celalalt il intreaba infrigurat: Ce level e?

  2. Conversatie cu un programator (printre altele si Java):

    Eu: knock knock
    Eu who’s there
    Eu: ………
    Eu: knock knock
    Eu: …
    Eu: who’s there
    Eu: ….
    Eu: ……
    Eu: Java!
    El : …
    El: nu…
    Eu : pai asta e bancul
    El: a
    El: nu l-am inteles
    Eu: lucrezi java ?
    El: ihi
    Eu: no
    Eu: apai de aia nu l-ai inteles
    Eu: java…stii, ca limbaj de programare e mai lent
    Eu: si pana rapsunde ia ceva vreme…
    Eu: de aia:
    Eu: knock knock
    El: a….bine ca esti tu desteapta
    Eu: si raspunde dupa ceva timp
    El: si melcu’…tusti

  1. Pingback: Why Oty seems to have a lot of spare time? « …doar nişte păreri, texte, pretexte, proteste…

  2. Pingback: nu e pentru oricine « …doar nişte păreri, texte, pretexte, proteste…

Lasă un răspuns

