Martisor si 8 Martie

de Blonda

Acum multi ani cand inca nu uitasem ce este hartia si pixul, am scris o poezie pentru mama mea de Martisor si de fiecare data imi aduc aminte de poezie cand vine luna martie si de fiecare data ma intreb daca am putut vreodata sa ii multumesc mamei indeajuns ca m-a facut asa cum sunt.

Nu m-am gandit niciodata daca am talent pentru asta si nici nu ma intereseaza daca se incadreaza in reguli literare.. este pur si simplu un expresia unui sentiment.

Enjoy!

 

Mamei Universale

 

Tu nu te nasti,

Tu esti deja nascuta.

In chipul tau ne regasim cu toti.

Din mana ta ies muntii,

Iar marea e facuta

Din ochiul drept

Ce l-au furat doi hoti.

Din inima-ti rasar copii razand

Si-ti lauda bunatatea fara margini.

Pe umeri porti povara multor sarcini.

Tu esti cea mai mereu crezuta,

Tu nu te nasti,

Tu esti deja nascuta.

 

Scrisa la 18.02.2002, Mihaela Oproiu

 

PS: pentru amatTaraFashion.roorii de versuri, am gasit alte poezii de 8 Martie, cu autori necunoscuti, insa, asa cum scrie in articol, cadouri de 8 Martie pentru mame si cateva informatii despre perioada 1-8 Martie, despre Martisor si despre Ziua Femeii/Mamei

Iar daca esti in pana de idei si nu stii ce sa-i iei…da click pe imagine sau alege promotiile Tara, iti faci cont si-i cumperi un mic cadou. Spor la cumparaturi!

Posted on 2009/02/27, in texte and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 13 comentarii.

  1. Imi place mai ales simetria inceput – sfarsit.

    Imi amintesc ca atunci cand eram prin clasele primare faceam martisor ( de 1 sau 8 martie ) o felicitare dintr-un carton pe care lipeam o poza cu mine ( o lipeam cu lipici din ala carea era intr-un borcan cu o lopatica – si mai era si gustos 😛 ) , o floricica si mai scriam ceva. Gestul conteaza nu ? 🙂

  2. Cum ? :O

    Adica nu te-a tentat nici macar o data sa gusti?
    Nu stii ce ai pierdut „ma omule” ( ca sa il citez pe dl. prim-ministru )!

  3. neah…nu-mi placea cum arata

  4. si mie imi placea gustul 😀
    Si imi mai aduc aminte ca venea un fotograf si ne facea poze si punea o poza cu mine intr-un medalion si pe margine erau ghiocei si floricele…si in toate pozele din clasa intai pana in clasa a patra eram cu gatul inclinat intr-o parte…aceeasi parte, mereu

  5. foarte dragutza poezia!

  6. ca tot vorbiti de lipici…eu nu cred ca exista cineva care sa nu fi bagat degetelul in gura cu lipici (pe vremea cu lipici ) 😀 ne-intentionat si tot a gustat un pic.. 😀

  7. Ba da, exista!

    Horia , cica nu ii placea cum arata ( aere de bucurestean 😛 )… baaah Horia mah nu toti mancam fripturi cand eram mici, unii mancam si lipici

  8. citind creatia ta, care nu e deloc de trecut cu vederea, mi-am amintit de perioada in kre si eu compuneam poezii pt mama :D. dak nu e cu suparare, am sa scriu una aici:
    DE ZIUA MAMEI

    Pe cine iubesti mai mult?
    Pe loc tu poti raspunde:
    E cea care ti-a dat viata mai demult
    De care nu te poti ascunde!

    E ea… e mama ta
    si azi e o zi deosebita
    E ziua ce n-o poti uita
    Si-n care ea e fericita.

    De ziua ei, orice copil
    Doreste ca ea sa fie fericita
    Si ii aduce-un dar umil:
    Un ghiocel sau poate-o floricica.

    Astfel ii arata c-o iubeste
    Si ii ureaza sanatate
    Ii mai arata ca doreste
    Sa aiba-n suflet si multa bunatate.

    In aceasta zi frumoasa
    Mama nu imbatraneste
    Ea ramane ca o primavara
    Si la fel intinereste!

  9. Foarte frumoasa poezia….o felicitare din partea mea cu ocazia zilei de 8 Martie.
    http://felicitari.netflash.ro/sarbatori/8-martie/primavara-vesnica–265.html
    Felicitare-8 Marie

  10. mickyblonda

    multumesc pentru aprecieri

  11. super tare mersi de pozie;)

  12. m-am gandit sa mai fac o vizita pe acest blog(dupa ceva vreme…e adevarat!) si …imi pare bine ca ti-a fost de folos. sper sa-i fi placut si persoanei careia i-ai dedicat-o(daca am inteles bine)

Lasă un răspuns

