bilete concert Madonna Sticky & Sweet Tour Bucuresti 2009

Cum spuneam anterior, Madonna va concerta in Romania.

Concertul va avea loc in data de 26.08.2009, in Parcul Izvor.

Concertul a avut loc…asa putem sa ne spune parerea despre cum a fost.

Informaţii utile privind concertul Madonna din Bucuresti, 26.08.2009, Parc Izvor:

  1. restricţionarea accesului auto în zona Parcului Izvor
  2. programul concertului
  3. accesul la concert
  4. Incepand de luni, 24 august, ultimele bilete pentru concertul Madonna vor putea fi achizitionate doar de la casa de bilete situata la intrarea in Parcul Izvor, in dreptul statiei de metrou Izvor. Casa de bilete va fi deschisa luni si marti intre orele 12:00 si 21:00, iar miercuri, in ziua evenimentului, intre 09:00 si 22:00. In prezent sunt disponibile bilete doar in Gazon B (120 lei), Gold Bar (600 lei) si respectiv VIP (800 lei). In categoriile VIP (800 lei) si Gold Bar (600 lei), organizatorii anunta ca au ramas mai putin de 100 de bilete.
  5. am auzit aseara la tv ca metroul va functiona pana la ora 2 dimineata, in seara concertului; nu am gasit alte surse cu care sa verific; site-ul metrorex e in reconstructie

Am gasit si o serie de informatii suplimentare privind organizatorul- Vodafone, precum si preturile biletelor: 120 lei, 160 lei, 600 lei si bilete VIP, la 800 lei. Concertul face parte din Vodafone Best Music, serie inceputa, cred, acum vreo 3-4 ani cu concertul Depeche Mode.

Vodafone este incantat sa fie sponsorul oficial al concertului sustinut de Madonna in Romania, ca parte a turneului mondial cu cel mai mare succes in momentul de fata. Cu acest nou eveniment, continuam seria concertelor Vodafone Best Music. Toti clientii Vodafone Romania pot achizitiona bilete la concert, inainte de punerea in vanzare pentru publicul larg, de pe site-ul www.myticket.ro, intre 23 februarie si 2 martie 2009”, a spus Liliana Solomon, Chief Executive Officer Vodafone Romania.

Toti clientii Vodafone Romania pot achizitiona online pana la 4 bilete, prin simpla trimitere a unui SMS, cu tarif normal, la numarul 4545. Clientul va primi un cod unic ce va fi folosit, impreuna cu numarul de telefon mobil, pentru inregistrarea pe site-ul http://www.myticket.ro, in pagina dedicata concertului Madonna.
Incepand cu 3 martie 2009, biletele vor fi disponibile publicului larg, online si prin magazinele Diverta.

Sper ca acest concert sa fie mai bine organizat decat cel al Rolling Stones, dupa care au existat foarte multe plangeri, cele mai multe fiind legate de lipsa apei si de speculatiile care s-au facut in stadion cu apa, de catre cei care ar fi trebuit, de fapt, sa asigure buna desfasurare a evenimentului.

Ce mi-ar placea mie, tare de tot, ar fi ca organizatorii acestor concerte sa faca parcari. Pentru biciclete. Sa ia cateva rasteluri si sa le puna la intrare, ca in cazul in care nu vin cu masina, pentru ca stim cu totii cum e cu locurile de parcare in Bucuresti, sa pot veni cu bicicleta, dar sa am un loc decent sa o parchez. Adica sa nu o leg de gard sau de copac. Asa, se mai scapa si de aglomeratia de la plecare, plus ca zona respectiva nu se mai blocheaza. Si, sa nu uitam, totusi, ca marea parte a conceretlor au loc vara. Ah, si o initiativa misto mi s-ar parea ca cei care vin cu bicla sau cu transportul in comun sa aiba reducere. Desigur, pentru transport in comun…ar trebui sa ai si cum ajunge acasa, dar asta e alta poveste…Oricum nu sunt multe companii, cum ar fi Petrom-ul, care sa se ocupe de biciclisti…si nu cred ca se va face asta prea curand la noi…dar, cine stie…

BONUS: prin bunavointa lui icehot, avem si un pictorial nud cu madonna, pe cand avea dumneaei vreo 20 si ceva de ani..

Vizionare placuta!(a concertului, desigur)

PS: poza cu asezarea sectoarelor fata de scena si cu categoriile de pret, precumşi poster-ul de promovare a turneului, preluat de pe www.myticket.ro

bilete_concert_madonna_preturi

Later edit: Biletele sunt disponibile online pe site-ul www.myticket.ro şi prin magazinele Diverta la preţuri de 120, 160, 600 lei şi bilete VIP la 800 de lei.

Posted on 2009/02/19, in cultura and tagged , , , . Bookmark the permalink. 30 comentarii.

  1. Hm, acum o saptamana citisem pe mediafax ca nu mai vine in Romania, pentru ca nu are un loc suficient de mare pentru a-si desfasura scena/ concertul.

    Oricum, bine ca sunt client Vodafone 😀

  2. SUNT FOARTE FERICITA CA O VOI PUTEA VEDEA…..O MARE REALIZARE PT ROMANIA!
    SUPER!!!!!!!!!!!

  3. in fine, ajung si in romania, nume mari de tot
    cam toti ajung aproape de pensie, dar tot e ceva, decit deloc
    le dorim viata lunga, ca sa ajunga si prin romania!

    ar fi bine daca am putea sa ii vedem in viitor si pe robbie williams, celine dion, eminem, etc

  4. Daca ma puteti ajuta: biletele la 160 de lei unde te pozitioneaza in raport cu scena?

    • nu am gasit pe net nicio informatie referitoare la asezarea scenei; probabil ca maine, dupa ce se vor pune in vanzare biletele, o sa avem si informatii privind organizarea sectoarelor, relativ la scena

  5. De sweet cred ca nu ii, decat numai la figurat, da de sticky stiu de la ce e. Si, da, comentul asta e la topic, la Madonna ma refer. Ma rog, la o parte a lui Madonna.

  6. e prea mult poate unu de un miliard

  7. nu cer prea mult
    dar vreau sa vin aha
    :((

  8. daca iau bilet de 160 unde voi fi asezat

  9. foarte tare anka!!!!! bine spus… in prag de pensie!!! bine ca Madonna inca se „mentine”

  10. mai gasesc bilete la gazon A?

  11. la ce folos sa iti iei bilet gazon a ca oricum nu o vezi cum afi la gazon gold…mai bine stai acasa…imi doresc din tot sufletul sa merg sa o vad..dar de la aseamenea distanta…nu imi permit sa dau 600 lei..asa ca mai bine…

    • pe principiul asta…ar trebui sa stam acasa si sa vegetam…nu?

      de mers se merge pentru spectacol, pe atmosfera; exista si ecrane pe care se vede ce se intampla pe scena

      de curiozitate…ai fost la metallica sau la iron maiden? sau rolling stones?

      la metallica a plouat de a rupt…o ora si ceva am stat in ploaie si am cantat…la maiden si rolling stones a fost cald de behaiai…si totusi am fost

      parerea mea e ca daca vrei sa mergi, mergi; daca nu, stai acasa si te uiti pe youtube

  12. Ce atata madona in sus si jos… noi avem economia la pamant si voi aruncati banii lui madona…care si ea a ajuns datorita crizei in romania…………e jale

  13. abia astept sa vina, imi place, voi fii acolo!!!

  14. Unde putem depunde plangere impotriva celor de la EMAG!C care de 22 zile lucratoare nu ne-au livrat biletele platite online la concertul Madonna?

    • la anpc; biletele se trimit prin curier si la primire se semneaza; si oricum exista dovada platii, deci, in principiu, e pos sa se poata rezolva ceva;

      in primul rand cred ca ar trebui sa va adresati chiar celor de la emagic si sa aflati pozitia lor oficiala, apoi reclamatie la anpc, cu dovada platii; oricum la anpc, probabil, dureaza minim 30 de zile pana primiti o rezolutie

      sa ma tii la curent cu ce se intampla.

      multumesc

  15. Sa-nteleg ca si tu esti in situatia mea?
    Bineinteles ca i-am sunat peste tot (fix, mobile), trimis email-uri mai multor persoane din cadrul acestei firme. Imi tot zic ca sunt multe livrari, ca le voi primi dar nici ei nu stiu sa-mi spuna cand exact (de parca eu am timp sa stau toata ziua in casa sa-i astept). Sunt dispusa ma merg la ei la sediu daca nu le primesc in curand.

    • eu nu sunt in situatia ta; la 3 zile dupa ce mi-au confirmat comanda (iar confirmarea a venit la cateva ore dupa ce am facut comanda) am primit, acasa, cu plata ramburs, biletele comanda am dat-o chiar in prima zi dupa ce s-au pus biletele in vanzare;

      un coleg de-al meu, care a facut comanda ziua urmatoare, a primit, la fel, dupe 3 zile;

      o amica ce a facut comanda in aceeasi zi(in prima zi) cu noi a primit biletele acum 2 saptamani;

      in situatia ta cred ca cel mai potrivit ar fi sa faci o reclamatie la anpc, mai ales ca ai dovada platii online si confrimarile de pe mail;

      gresesc?

      am zis sa ma tii la curent pentru ca poate sunt si altii in situatia ta si sa raspandim vestea si sa stie si ei ce pot face.

  16. Cred ca au avut prioritate cei care trebuiau sa plateasca la livrare, caci celor care au platit online li se luasera deja banii.

  17. apucati-va fetelor de vdch si o sa aveti bani de vip la madonna

  18. de unde cumpar bilete ??

  19. sunt curios care va fi programul metroului, transp.in comun si mersul trenurilor. La pamant, sunt convins. Concertul se va termina pe la 12- 12 jumate si noi vom sta in Gara de Nord cu aurolacii, ca pana dimineata nu circula niciun tren.Asa a fost si la Michael Jackson si la George Michael. De ce ar fi diferit la Madonna?O stiu pt. ca am fost la ambele concerte.

  20. orice minune nu vine singură,odată cu concertul Madonna,vom avea in centrul Bucurestului si oserie de restrictii,care ,probabil ,vor perturba bubul consert cu Madonna .dar am auzit ca 80% este bleboic si 20% este doar love.Dar cu sa fie un bilet la gazonul A sa fie 120 lei.Cum asa!!O sa maduc acuma sa iau bilete la consrtul Madonna chiar acum.O sa va zic um a fost la consert.Pa pa pa!!!!

  21. sa ajunga la madona comentariul meu eu numi doresc decat sa aiba sanatate ca restul le are pe toate si ai multumesc ca a putut sa vina in romania sa ne cante eu sunt fanul ei

  1. Pingback: Top Posts « WordPress.com

  2. Pingback: concertul Madonna si restrictionarea circulatiei in Bucuresti « …doar nişte păreri, texte, pretexte, proteste…

Lasă un răspuns

