Leapsa!!!

Am primit de la Pofticioasa Sefa o leapsa cu afirmatii…Am raspuns la ale ei si acum e randul meu sa o dau mai departe, insa pentru asta tb sa spun cele 14 afirmatii despre mine, iar tu, cititorule, va trebui sa zici care sunt adevarate si care sunt false.

  1. Imi place sa merg la munte. DA, nu am alte comentarii
  2. Nu am anvelope de iarna la masina. DA, am anvelope de vara
  3. Am un catel rasa basset.NU, e beagle
  4. Mananc 5 fructe pe zi. DA, nu am alte comentarii
  5. Imi place sa ma joc la calculator.NU
  6. Nu citesc carti.NU, nu am alte comentarii
  7. Port ochelari.NU, nu port, din fericire, chiar daca lucrez la calculator
  8. Nu am talent muzical.DA, nu am…desi am facut vioara vreo patru ani, in clasele 1-4, nu s-a prins nimic de mine
  9. Am abonament extraurban.DA, pentru ca lucrez in Otopeni
  10. Imi plac tricourile simple.DA, nu am alte comentarii
  11. Am fost la Paris.NU, nu am fost si nici nu am in plan, inca; in acest moment sunt in plan Venetia si Milano.
  12. Il citesc pe zoso.roNU, numi place
  13. Imi place ciocolata amaruie.DA, am descoperit-o intr-o excursie la Cozia, cand la cabana nu aveau decat ciocolata amaruie si biscuiti, iar eu nu aveam nimic de mancare la mine
  14. Ieri mi-am pierdut actele.NU, nu le-am pierdut, din fericire

Si acum am s-o dau mai departe la thanata si la irina

Posted on 2009/02/18, in texte and tagged . Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. Hai sa vedem cate ghicesc!😀
    Eu zic asa:
    1.Da
    2. Nu
    3. Nu
    4. Nu
    5. Da
    6. Nu
    7. Da
    8. Da
    9. Nu
    10. Da
    11. Nu
    12. Da
    13. Da
    14. Nu

  2. eu zic ca minciunesti la 2, 4 si 7…am nimerit-o?

  3. eh…mai las vreo cativa (daca or fi) sa mai raspunda si apoi am sa va zic😀

  1. Pingback: Sunt dusa cu leapsa! « Thanat Eros

Lasă un răspuns

