1 litru de apa Perrier – 40 de lei

Am fost ieri prin centru si am stat la o carciuma, pe Dorobanti. Am comandat o apa plata. Nu m-am uitat in meniu sa vad si eu ce si cum. M-am trezit cu o apa plata Perrier,  250ml, iar pretul a fost unul pe masura calitatii…10 lei..ca doar obrazul subtire cu cheltuiala se tine, nu?

As vrea sa-i intreb si eu pe cei care tin carciuma ‘ceea…apa romaneasca ce are? miroase a sulf oua stricate?

Nu ar fi mai profitabil sa iei de la noi o sticla cu 1 leu, sa o vinzi cu 3 lei si poate imi vinzi doua sticle? Decat sa iei o sticla ca 7,5 lei, sa o dai cu 10 si eu sa iau doar una? Macar stii o treaba…in mod sigur nu am sa mai calc pe acolo…

Ma rog, ce stiu eu?

 

PS: o chestie de genul asta am patit la concert la Rolling Stones: cald ca-n Africa, apa se terminase de peste tot; la un moment dat ochesc un baiat destept bodyguard ducand cateva baxuri cu sticle de 500 ml cu apa; ma duc repede spre el, ca multi altii; in sfarsit se uita la mine, ii intind o hartie de 5 lei(fie vorba intre noi, la cat de cald era, nu asteptam rest si mai ales in ce conditii se dadea apa aia, insa eram fericit ca puteam sa dau fetelor ceva apa); dumnealui se uita lung la mine si pleaca mai departe; raman perplex, ma ciondanesc un pic cu el si aflu ca e 10 lei; in sila scot banii, ii dau, iau apa si plec.

Posted on 2009/02/18, in proteste, păreri, texte and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

