Ca sa ne amintim de vara…ce va veni

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Inspirat de Ireena, şi cum foarte mult ajutor de la icehot(m-am chinuit vreo 10 minute până am obţinut efectul dorit, aproape că mă apucaseră mâncărimile), am reuşit să adaug melodia ce-mi place mie şi care îmi aduce aminte de vară.

Aşa că m-am gândit să vă dau o idee…postează pe blog-ul tău melodia care-ţi aduce ţie aminte de vara ce va veni şi pune link către site-ul unde ai citit asta, evident şi cu explicaţiile de rigoare…poate facem un lanţ.
PS: „a aduce aminte de vara ce va veni” e în formulată aşa în mod deliberat 😀

Posted on 2009/02/05, in texte and tagged , . Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. vezi ca l-ai pus cu autoplay, scrisesem cum sa faci sa nu aiba autoplay 😀

  2. rezolvat; multumesc!

    aseara m-a capiat imeem asta ca am uploadat eu melodia pt ca nu era…si dupa aia nu o gaseam…ca in search nu o dadea ca rezultat (banuiesc ca avea rating 0 si din acest motiv nu aparea…)

    azi de dim am avut mintea mai limpede si am rezolvat

  3. Posibil sa dureze pana o proceseaza. Eu foloseam ala doar pentru luat melodii gata uplodate. De uplodat e mai usor pe trilulilu 😀

    • mda…am vazut si eu acum…oricum, intr-o prima faza am vrut sa pun de pe trilulilu, insa nu am stiut cum sa embedez…avea numai js

      acum am dat click si pe da mai departe (asta dupa ce am vazut functionalitatea pe imeem) si am vazut ca are si wp…asa ca de aflat, tot am mai aflat ceva nou

  4. Finally, stiu ce melodie sa pun la postul asta! Mi-a luat ceva sa ma hotarasc 😛

  5. Off topic: Ti-am dat leapsa la mine pe blog! 🙂

Lasă un răspuns

