bancuri pentru it-işti

În ultima perioadă, nu ştiu de ce, am tot auzit/primit bancuri cu it-işti, aşa că am zis să fac o mică „sinteză” cu cele care mi-au făcut cel mai mult cu ochiul…şi cum am ceva treabă cu computerele…ce aş putea zice şi eu amuzant?

––––––––––––––––––––

iată unul din bancuri la icehot

––––––––––––––––––––

Ce zice administratorul de retea cand se intoarce acasa de la munca? `There`s no place like 127.0.0.1!

––––––––––––––––––––

A group of computer science majors were listening to a lecture about Java programming at a university. After the lecture one of the men leaned over and grabbed a women’s breast. Woman: „Hey! That’s private OK!?” The man hesitated for a second looking confused. Man: „But I thought we were in the same class”

––––––––––––––––––––

Calculatorul îi spune stăpânului: „Stăpâne, am avut un coşmar!”

Stăpânul: „Termină cu prostiile, tu nu visezi!”

Calculatorul: „Ba sa stăpâne…dormeam eu, visam 0 1 0 1 1 1 0…şi, dintr-o dată, 2”
––––––––––––––––––––

Dacă mai aveţi de adăugat…:D, completaţi

Posted on 2009/01/17, in texte and tagged , , . Bookmark the permalink. 8 comentarii.

  1. Nu e chiar cel mai reusit banc, dar pe asta il stiu:
    Doi programatori dupa serviciu, vorbesc intr-un bar.
    – N-ai sa ghicesti niciodata ce mi s-a intamplat! Ieri, am intalnit o blonda superba intr-un bar.
    – Ce ai facut? il intreaba colegul.
    – Am invitat-o la mine, am baut ceva si pe urma tipa mi-a zis sa o dezbrac!
    – Glumesti! Si ce ai facut?
    – I-am dat jos bluza si fusta, si pe urma am pus-o pe birou, langa noul meu laptop!
    – Serios? Ai un nou laptop? De care?

  2. Unul actual:

    Un barbat intra intr-un magazin de animale si incepe sa se plimbe printrecusti. Merge el ce merge si vede intr-o cusca o maimuta care costa 5000$. Uimit se duce la vanzator:
    -Domnule…ce stie maimuta asta sa faca pentru cei 5000$?
    -PaI STIE Windows95,98,2000,stie Word,C+,Visual Basic si stie sa se joace la calculator!
    -Hmm…buna maimuta…merita!
    Pleca el sa se mai plimbe si vede intr-o cusca o maimuta care costa 10000$.
    -Ce stie domne maimuta asta sa merite 10000$?
    -Pai stie Linux,Unix,Corel,C++,Autocad…
    -Oau!Nici eu nu stiu toate astea….merita cu adevarat!
    Se maiplimvba el ce se mai plimba si vede intr-o cusca o maimuta cu 20000$…Neincrezator il intreaba pe vanzator:
    -Dar maimuta asta ce stie?
    -Nu am vazut-o facand nimic…dar celelalte 2 ii zic Project Manager!

    • şi că tot veni vorba de project manager, să dăm şi definiţia acestuia…

      „Project manager-ul este acela care crede că nouă femei pot face un copil într-o singură lună”

  3. HARD-DISK Woman:
    She remembers everything, FOREVER.

    RAM Woman:
    She forgets about you, the moment you turn her off.

    WINDOWS Woman:
    Everyone knows that she can’t do a thing right, but no one can
    live without her.

    SCREENSAVER Woman:
    She is good for nothing but at least she is fun!

    INTERNET Woman:
    Difficult to access.

    SERVER Woman:
    Always busy when you need her.

    MULTIMEDIA Woman:
    She makes horrible things look beautiful.

    CD-ROM Woman:
    She is always faster and faster.

    E-MAIL Woman:
    Every ten things she says, eight are nonsense.

    VIRUS Woman:
    Also known as „WIFE”; when you are not expecting her, she comes,
    installs herself and uses all your resources. If you try to
    uninstall her you will lose everything, if you don’t try to uninstall
    her you will be rendered useless… Either way, you lose.

  4. Intrebare: Care este diferenta dintre un programator amator si unul profesionist?
    Raspuns: Cel amator crede ca un kilobyte are 1000 de bytes, iar cel profesionist crede ca un kilometru are 1024 de metri

    Intrebarea reporterului: ce parere aveti despre sexul virtual?
    studentul de la medicina:
    – ce e aia virtual?
    studentul de la economie:
    – chiar asa, ce e aia virtual?
    studentul de la informatica:
    – stati putin, ce e ala sex?

    Doi programatori nu se mai vazusera de mult timp:
    – Ce mai zici? Care mai e viata ta?
    – Default…

  1. Pingback: …doar nişte păreri, texte, pretexte, proteste…

  2. Pingback: bancuri pentru it-isti 2 « …doar nişte păreri, texte, pretexte, proteste…

Lasă un răspuns

