ciulama de cartofi

Ziua de azi a fost extrem de foarte obositoare…deşi de dimineaţă aveam o serie de idei de articole pe care să le abordez, până seara, am uitat. Azi nu am progresat deloc din punct de vedere profesional, am făcut ceva muncă de rutină, cu termen destul de strâns, probabil că de asta am şi ajuns obosit acasă.

M-am luat cu o serie de treburi şi am constatat că am rămas fără mâncare, aşa că am preparat o ciulama de cartofi.

Ingrediente:

  • 1,5 kg cartofi
  • 150 g caşcaval ras
  • două linguri de făină
  • 3 linguri de unt
  • 300g smântână

Modul de preparare e uimitor de simplu- se spală bine cartofii şi se pun la fiert, fără a fi curăţaţi. Separat, se amestecă smântâna cu făina- eu le-am amestecat cu mixerul chiar în borcanul cu smântănă. Cartofii se curăţă de coajă, se taie în felii şi se pun într-un vas. Compoziţia de smântână şi făină se lasă la fiert- eu am mestecat în continuu ca să nu se ardă- se adaugă untul şi se ţine pe foc timp de 15 minute. Se adaugă caşcavalul ras şi se toarnă peste cartofi. Vasul se dă la cuptor pentru gratinare.

Partea amuzantă este că în loc de cele 1,5  kg de cartofi, eu am abut 4 cartofi- 2 mici, unul mediu spre mic şi unul mare spre mediu…În loc de caşcaval am pus brânză şi ca să nu mai murdăresc şi răzătoarea am preferat să o tai bucăţele mici. În plus faţă de ce scrie prin reţetă oficială, am pus sare, piper şi ulei de măsline.

Acum aştept să văd ce o ieşi…:D

Şi iată ce a ieşit…

Cred că am pus un pic cam mult ulei de măsline…şi cred că am murdărit cam multe vase. Ah, şi partea cea mai tare- nu îmi mai e foame, acum după ce am gătit chestia asta. Chestie care arată chiar bine. 😀 Cred că eprima mâncare făcută de mine care arată chiar ca în poze şi care să fie şi comestibilă.

Posted on 2009/01/14, in texte and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. Waaaa… gata, de diseara ma apuc de gatit. Mi-au placut si retetele de cartofi copti. O se le incerc si p-alea. Cam asta gatim si noi, numai ca pana acum n-am incercat o alta varianta fata de cea clasica. Spalat cartofi, pus in tava, asteptat sa se coaca, mancat cu smantana si gata :D!

  2. Pai impartaseste-le, te rog :D. Sunt unii care mananca de vreo luna incoace numai pui la gratar, omleta, sandwichuri si cartofi copti :D!

  3. Seamana mai mult a cartofi gratinati decat a ciulama ;))
    Arata bine!

Lasă un răspuns

