concurs hotnews Vreau o Romanie mai curata

Hotnews.ro lansează un nou concurs foto/video, cu tema „Vreau o Romanie mai curata!”.

Exista 3 categorii- foto, video şi fotoreportaj.

Galeria concursului „Vreau o Românie mai curată!” se poate găsi aici.

Posted on 2009/01/11, in foto, texte and tagged , , , . Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. Personal cred ca mai util ar fi fost un concurs de genu’ culesu gunoaielor din paduri , strazi , parcuri etc. Mi se pare mai practic ….

  2. Apropo de o Romania mai curata. Aseara a vazut prima oara ever o faza la care … nu visam sa vad curand in Bucuresti.
    Asteptam pe cineva la metrou si cat am asteptat eu, iese o fata (mentionez, pt ca mi se pare elocvent, ca tipa era hippie). Fata avea un catel dupa ea. Si numa bine ies frumos din metrou si catelul se apuca si face treaba aia mare si importanta. Nimic deosebit. Deosebit este faptul ca fata a scos niste servetele din buzunar si dupa ce catelul a terminat importanta treaba, ea a adunat de pe jos rezultatul muncii si la auncat intr-o pubela de gunoi. Sper sa mai am parte de asemenea scene.

  3. Tu mai exact faci CA CAtelu sau ca fata ?😀

  4. eu chiar am fost la eveniment. ideea nu e rea, dar cea mai rea idee e ca si-au angajat aia de la hotnews pr manager care prin comunicare intelege raspuns la intrebari prin priviri ucigase.

Lasă un răspuns

