patinoar Liberty Center

În iarna 2008-2009 s-au deschis destul de multe pationoare în Bucureşti: Bazilescu, Kiseleff, Drumul Taberei, Unirea, la mall Băneasa Shopping Center, precum şi patinoarul The Champs din mall-ul Liberty Center din cartierul Rahova.

Care este, însă, diferenţa între aceste patinoare? Ei bine, singurul care e permanent este The Champs. Celelalte sunt sezoniere. Aşa că dacă ai chef să te duci să patinezi când afară sunt 40 de grade Celsius, eşti liber să o faci. Probabil, însă, că vor fi mulţi alţii care vor face acelaşi lucru, astfel încât va fi o îmbulzeală pe măsură, cum ne şade nouă bine. Oricum mall-ul respectiv este foarte aglomerat. Am fost şi eu pe acolo o singură dată şi mi-a ajuns…

patinoar-liberty-centerAm aruncat un ochi şi la ei pe site şi am că patinoarul are o suprafaţă de 300 mp, programul este zilnic de la 10 la 22 şi că tariful este de 7 lei pe o tură de 45 de minute, având patinele incluse(şi, cică, şi perfect ascuţite).

Ce mi-a mai plăcut a fost faptul că au o secţiune de rezervări unde poţi să te duci să rezervi unul (sau mai multe) din cele 40 de locuri disponibile, precum şi să selectezi mărimea patinelor care te interesează. Revendicarea rezervării se face cu 20 de minute înainte de ora aleasă.

De asemenea, oferă şi cursuri de iniţiere în arta patinajului pe gheţă, având următorul program pentru cursuri: luni, marţi, miercuri şi vineri 14:00 – 16:00, sâmbătă şi duminică 9:00 – 10:00, 12:00 – 13:00.

Eu nu am trecut pe acolo. Toate informaţiile le am de pe site-ul lor. Le-am trimis şi un mail în care i-am intrebat diverse chestii. De îndată ce primesc răspuns, am să scriu aici…dacă nu primesc, am să sun.

Posted on 2009/01/02, in sport and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

